سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی:

هزینه کردن برای ورزش دانش آموزی سرمایه گذاری است

بجنورد (پانا) -سرپرست معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی در حاشیه اعزام تیم های دانش آموزان دختر استان گفت: هزینه کردن برای ورزش دانش آموزی در واقع سرمایه گذاری است.

کد مطلب: ۹۴۵۹۴۷
لینک کوتاه کپی شد

مهدی خطیب زاده بیان داشت: تیم هندبال دانش آموزان دخترمتوسطه اول استان برای حضور در مسابقات کشوری به اصفهان اعزام شد و استعدادیابان فدراسیون هندبال در این مسابقات حضور دارند تا افراد مستعد راشناسایی نمایند.

وی افزود: پیرو اعزام های هر ساله ، از اواخر تیرماه تا اواخر مردادماه تیم های ورزشی را به مسابقات اعزام می کنیم.

خطیب زاده ادامه داد؛ تیم های فوتسال پسران متوسطه ۱ و والیبال متوسطه دوم نیز برای حضور در مسابقات کشوری به اردبیل اعزام شده اند و تیم های تنیس روی میز ، شطرنج و بدمینتون نیز به شهرستان رامسر به رقابت پرداختند.

وی خاطر نشان کرد؛ تیم های هندبال دختران به همراه تیم تنیس روی میز و والیبال به استانهای اصفهان و سمنان اعزام می شوند و همچنین در اواخر مردادماه نیز تیم های دو و میدانی و شنای دختران به شهرکرد اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: رویکرد اصلی از اعزام ها بحث اموزش های مهارت های اجتماعی در قالب اردوهای ورزشی ، کشف و معرفی استعدادها است.

وی گفت: توسعه ورزش آموزشگاهی زمینه ساز توسعه ورزش های همگانی است و توسعه ورزش های همگانی زمینه ساز ورزش قهرمانی می باشد و توسعه ورزش قهرمانی نیز زمینه ساز توسعه ورزش حرفه ای است.

خطیب زاده در پایان افزود؛ برنامه های معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش خراسان شمالی در راستای اجرای سند تحول بنیادین و مدل های توسعه ورزشی در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ارتقای مهارت های فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار