علیرضا کاظمی: سازمان دانش‌آموزی و تشکل‌های پیشتازان بهترین ظرفیت آموزش و پرورش برای تمرین مهارت‌های اجتماعی است

تهران (پانا) - مراسم اختتامیه نهمین دوره اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز دختر عصر امروز با حضور سیدجواد حسینی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و معصومه ابتکار، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، فریده اولادقباد و میرحمایت میرزاده از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی، معاونان وزارت و مسوولان سازمان دانش‌آموزی در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۹۳۳
لینک کوتاه کپی شد

علیرضا کاظمی در این مراسم با خیرمقدم به مسوولان و خسته نباشید به دانش‌آموزان پیشتاز و مسوولان سازمان دانش‌آموزی در برگزاری نهمین اردوی ملی گفت: تمام تمرکز سازمان دانش‌آموزی بر آموزش و نهادینه‌کردن مهارت‌های اجتماعی و اخلاقی در دانش‌آموزان است، به همین خاطر منش‌های سازمان از جمله ادب و خوش‌خلقی، راستی و درستی، میهن‌دوستی، تلاش و صرفه‌جویی، شجاعت و دلیری، دوستی با طبیعت، عدل و انصاف، دیانت و معنویت، مسوولیت پذیری و قانون‌مداری، تدبیر و‌تدبر، یاری و مهربانی از مهمترین اهداف ما در سازمان دانش‌آموزی است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در نهمین اردوی پیشتازان همکاران ما بر مهارت‌های ویژه اجتماعی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تمرکز کردند، به همین خاطر کارگاه‌ها، مسابقات، کلاس‌ها و همه اقدامات مختلف گروهی، فرهنگی و هنری و مهارت‌ها در این راستا ساماندهی شد.

او‌ خطاب به سرپرست وزارت آموزش و پرورش و معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: یقینا حضور شما انگیزه‌های ما را برای تلاش بیشتر در این بخش مضاعف می‌کند.

علیرضا کاظمی سازمان دانش‌آموزی و تشکل‌های پیشتازان را یکی از بهترین ظرفیت‌های آموزش و پرورش برای تمرین مهارت‌‌های اجتماعی و کاهش آسیب‌های اجتماعی و یک زندگی سالم و سعادتمند دانست.

معاون پرورشی و فرهنگی در پایان از همه مسوولان سازمان دانش‌آموزی در برگزاری نهمین اردوی قدردانی و برای همه دانش‌آموزان پیشتاز آرزوی سلامتی و توفیق کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار