مدیر کل آموزش و پرورش خراسان : کسب رتبه 10 کنکور حاکی از تلاش مستمر وعلاقه شما به دانش است

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: کسب رتبه 10کنکور در گروه آزمایشی علوم تجربی توسط شما حاکی از تلاش مستمر، هوش بالا و علاقه وافر شما به کسب علم و معرفت است که با برخورداری از معلمین مجرب و دلسوز و خانواده ای مومن و متعهد محقق شد.

کد مطلب: ۹۴۵۸۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان : کسب رتبه 10 کنکور حاکی از تلاش مستمر وعلاقه شما به دانش است

lحمد علی واقعی پیش از ظهر امروزدر دیدار با امیر حسام زارع دارنده رتبه 10 گروه آزمایشی علوم تجربی در آزمون سراسری 98، اظهار کرد: کسب این موفقیت افتخاری برای استان و بیانگر استعداد و توانمندی دانش آموزان بهارستان علم و ادب در میادین علمی است.

وی، با بیان این مطلب که این دیدار جهت تبریکی ویژه به آقای زارع و پدر و مادر محترم ایشان انجام شد؛ تصریح کرد: شکی نیست که کسب چنین افتخاراتی توسط دانش آموزان در سایه آموزش، هدایت و حمایت معلمان، پدران و مادران مومن، متعهد و متخصص به دست می آید.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی بر برقراری عدالت آموزشی و دستیابی یکسان دانش آموزان به منابع علمی و درسی تأکید کرد و ادامه داد: باید به گونه ای عمل شود که عملکرد این دانش آموزان زمینه تشویقی برای دیگران باشد و از نقش الگویی آن استفاده شود.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با اشاره به کسب رتبه 8 آزمون سراسری سال گذشته توسط امیر حسین زارع، دیگر فرزند این خانواده، ابراز داشت: همت و اراده، برنامه ریزی اصولی وعمل به آن، شرکت در فعالیتهای کیفی بخشی آموزش در مدارس زمینه ساز کسب نتایج ارزشمند در کنکور سراسری و مسابقات علمی شده است.

واقعی با بیان این که کسب رتبه 10 توسط این دانش آموز عزیز در بزرگترین ماراتن علمی کشور، بیانگر ظرفیت ویژه دانش آموزان واز نتایج برنامه ریزی ارزشمند در عرصه تعلیم وتربیت است، افزود: لازمه تکرار و افزایش کمی و کیفی چنین افتخاراتی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی مشارکت همه افراد جامعه به ویژه مسئولین تمامی دستگاه های اجرایی و به طور اخص دستگاه های فرهنگی در فرایند حساس و پیچیده تعلیم و تربیت است.

گفتنی است امیر حسام زارع دانش آموخته دبیرستان استعدادهای درخشان بیرجند می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار