مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: اجرای 20 برنامه ی فرهنگی در دهه ولایت

بیرجند(پانا ) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ازبرگزاری بیش از 20 برنامه ی پرورشی، فرهنگی، هنری و ورزشی در دهه ی ولایت و امامت در آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۵۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: اجرای 20 برنامه ی فرهنگی در دهه ولایت

محمد علی و اقعی در نشست شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار کرد: دهه ولایت یادآور این حقیقت است که پیمودن مسیر تقرب به سوی خداوند سبحان ، تهذیب نفس و رسیدن به کمال است.

او با اشاره به پیش بینی اجرای بیش از 20 برنامه ی پرورشی، فرهنگی، هنری و ورزشی در طول این دهه، تصریح کرد: برگزاری شب شعر غدیر، تجلیل از برگزیدگان کشوری و استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز، دیدار با سادات فرهنگی، برپایی نشست های گفتمان دینی و اعتقادی در سطح استان، دیدار با ائمه جمعه ی استان و برگزاری آزمون خطبه ی غدیر از مهم ترین این برنامه ها به شمار می رود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان این مطلب که عید قربان ، روز ثبوت و اثبات عشق و تسلیم شدن در برابر رضای الهی است، یاد آور شد: دهه امامت و ولایت،محور وحدت و همبستگی همه ی مسلمانان است.

رئیس شورای شورای قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خراسان جنوبی، دهه امامت و ولایت را فرصتی ارزشمند برای تببین فرهنگ اسلامی و توسعه آموزه های دینی دانست و ابراز داشت:در واقع ایام مبارک عرفه و عید قربان تا عید غدیرخم فرصتی برای تبیین معرفت به مبانی اعتقادی و تعمیق بصیرت، آشنایی و انس با امامت و ولایت به ویژه نظام ولایی در زمان غیبت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار