روشنی: نشاط منسجم دانش آموزان در اردوی ملی همه را به وجد آورد

تهران (پانا) - قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی کشور در جلسه مدیران استانی در نهمین اردوی ملی زحمات مدیران سازمان در استان‌ها را در پیشبرد برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی بسیار ارزشمند توصیف کرد.

کد مطلب: ۹۴۵۷۶۷
لینک کوتاه کپی شد
روشنی: نشاط منسجم دانش آموزان در اردوی ملی همه را به وجد آورد

محمد روشنی در اردوگاه باهنر با اشاره به ورود سازمان‌ دانش‌آموزی به دو حوزه بوفه و پوشاک مدارس گفت: این کارها به عنوان رویکرد اقتصادی سازمان در کنار رویکرد فرهنگی سازمان دانش‌آموزی قطعاً مدیران سازمان را خسته کرده است اما این دو شاخص مهم سازمان است که وسیله‌ای برای سنجش اعتلای سازمان و مشارکت در سازمان است.

او تصریح کرد: مساله مهم این است که ما اکنون وارد مرحله‌ای شده‌ایم که خودمان تکیه گاه خود شده‌ایم. از این رو اگر یک سال رنج‌هایی را تحمل و مقاومت کنیم، ثمره این مقاومت شیرین و ماندگار خواهد بود.

روشنی در این نشست افزود: بخث دوم من تغییر رویکرد در اردوی ملی هشتم در مقایسه با اردوی ملی نهم است. ما شاهد یک تغییر رویکرد اساسی در حوزه دانش‌آموزی سازمان هستیم و این جای تشکر از مدیران سازمان در استان‌ها را دارد. دانش آموزان تشکیلاتی تمام فضایل روحی، روانی و فرهنگ متعالی در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را دارا هستند و این بسیار ارزشمند است.

قائم مقام سازمان دانش‌آموزی با اشاره به اینکه از دانش آموزان در مدارس و مناطق مشاوره گرفته می‌شود، گفت: این نتیجه اردوهای پیوسته‌ای است که برای دانش‌آموزان برگزار شده است. در این چند روز نشاط و شور منسجم دانش‌آموزان، میهمانان حاضر در اردوی ملی پیشتازان را به وجد آورد و این نتیجه تلاش‌های مدیران سازمان در نقاط مختلف کشور است.

روشنی افزود: تنها راه عبور از مشکلات آموزش و پرورش علاقه‌مندکردن دانش‌آموزان به مسائل پرورشی است که آگاهی‌بخشی به آ‌ن‌ها از طریق برنامه‌های سازمان دانش‌آموزی ممکن است. در واقع سازمان دانش‌آموزی می‌تواند در کنار مباحث سخت‌افزاری و علمی دانش آموزان را به یک تعادل روحی برساند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار