11 واحد آموزشی در شهرستان کاشان به بهره برداری می رسد

کاشان (پانا) - معاون توسعه و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش کاشان از آغاز فعالیت 11 واحد آموزشی در این شهرستان همزمان با سال تحصیلی جدید خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۵۷۶۳
لینک کوتاه کپی شد
11 واحد آموزشی در شهرستان کاشان به بهره برداری می رسد

غلامرضا بخشی موحد در گفت و گو با پانا کاشان اظهار کرد: با بهره برداری از این تعداد واحد آموزشی 60 کلاس درس، دو سالن اجتماعات و یک سالن به فضای آموزشی این شهرستان اضافه خواهد شد.

وی افزود: برای ساخت این میزان فضای آموزشی در مناطق مختلف کاشان اعتباری معادل 250 میلیارد ریال از محل کمکهای خداپسندانه نیکوکاران مدرسه ساز این شهرستان صرف شده است.

وی تصریح کرد: بیش از 62 هزار دانش آموز در دوره های سه گانه تحصیلی در 400 واحد آموزشی این شهرستان شاغل به آموزش هستند که 75 واحد از این مدرسه ها فرسوده و نیازمند نوسازی است.

وی تاکید کرد: وسعت تغییر در روش های آموزشی و سازگار کردن بستر یادگیری با نیازهای دانش آموزان یکی از ضرورتهایی است که مورد توجه متخصصان تعلیم و تربیت قرار گرفته زیرا مطالعات نشان می دهد که فضای آموزشی باعث رشد و یا بازدارندگی در امر یادگیری باشد.

بخشی موحد تصریح کرد: عدم توجه فضای آموزشی مثل کلاس، راهرو، حیاط، تجهیزات و سایر عنصرهای موجود در فضای آموزشی می تواند اثرات منفی بروی دانش آموزان داشته و رعایت این ضوابط و استاندارد ها ، حس رضایت و تعلق پذیری در دانش آموزان ایجاد می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار