کسب مدال طلا توسط دانش آموز با نیاز ویژه استان کردستان در مسابقات دوومیدانی کشور

سنندج(پانا)-مرتضی شکوری دانش آموز با نیاز ویژه استان کردستان با کسب رتبه اول کشوری مسابقات دوومیدانی دانش آموزان با نیازهای ویژه گردن آویز مدال طلا شد.

کد مطلب: ۹۴۵۷۵۱
لینک کوتاه کپی شد
کسب مدال طلا توسط دانش آموز با نیاز ویژه استان کردستان در مسابقات دوومیدانی کشور

خلیل رنجبر رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان با اعلام این خبر اظهار داشت: در بیستمین دوره مسابقات فرهنگی ،هنری و ورزشی دانش آموزان با نیازهای ویژه کشور مرتضی شکوری دانش آموز کم توان ذهنی (سندروم داون)مدرسه استثنایی شفای قروه با کسب مقام اول مدال طلا را بر گردن آویخت .

رئیس آموزش وپرورش استثنایی استان با بیان اینکه این مسابقات با هدف استعدادیابی دانش آموزان با نیازهای ویژه برگزار می شود، افزود :مرتضی شکوری در رشته دوومیدانی ماده پرش طول با ثبت رکورد 1.70 مقام اول را کسب کرد .

وی گفت : این مسابقات با حضور 1800 دانش آموز دختر وپسر از تاریخ 14 تا 18 مردادماه در بخش پسران و 19 تا 23 مردادماه در بخش دختران در مجتمع آفتاب تهران در حال برگزاری است .

رنجبر در ادامه خاطر نشان کرد :کاروان ورزشی، فرهنگی وهنری دانش آموزان پسر با نیازهای ویژه استان با 23 نفر دانش آموز، 5 نفر مربی ،1نفر همیار و1 نفر سرپرست در رشته های ورزشی فوتسال ،گلبال ،بوچیا و دوومیدانی ورشته های فرهنگی هنری انشای نماز و حفظ مکتوب قرآن در این مسابقات شرکت کردند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار