کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در خوی

ارومیه(پانا)- فرمانده انتظامی شهرستان خوی گفت: در چهارماه نخست امسال جاری انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال درخوی کشف و ۱۶۰ نفر دراین زمینه دستگیر شدند.

کد مطلب: ۹۴۵۷۳۳
لینک کوتاه کپی شد
کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۴۰ میلیارد ریال در خوی

سرهنگ بیت الله پاشایی فرمانده انتظامی خوی در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تقدیر و تشکر از حضور خبرنگاران در نشست خبری، و با تبریک روز خبرنگارگفت: خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم، مسئولین ورابط میان مردم وپلیس هستندکه همچون نیروی انتظامی شبانه روز در برقراری نظم و امنیت تلاش می‌کنندو آنچه واقعیت دارد بدون آنکه تنش و تخریبی صورت گیرد مسائل مردم را مطرح می‌کنند.

سرهنگ پاشایی گفت: مبارزه با قاچاق کالاجزو اولویت‌های کاری نیروی انتظامی است که در این زمینه در۴ماهه امسال درشهرستان خوی، بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال اقلام مختلف کالای قاچاق کشف شده که ما نسبت به مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته ایم.

او درادامه افزود:در این حوزه بیش از ۱۶۰ نفر دستگیر، که ۱۵درصد نسبت به ۴ ماهه سال گذشته افزایش داشته و عملیات‌هایی که در این زمینه انجام و تشکیل پرونده شده بیش از ۳۰۰مورد با۶۱درصد افزایش داشته ایم.

این مقام مسئول در بخشی از سخنان خود به بحث جرائم رایانه‌ای درشهرستان اشاره کرد وگفت:در این زمینه اقداماتی که از طریق پلیس فتای درشهرستان انجام گرفته دو فقره برداشت اینترانتی از سراسر کشور بودکه مورد اول با گردش مالی بیش از یک میلیاردو ۶۰۰میلیون تومان وبا دستگیری ۳نفرمتهم ودر مورد دوم با گردش مالی بیش از ۵۰ میلیون تومان وبا دستگیری۵ نفربود.

او درادامه افزود: ۸۵ درصد جرائم رایانه ای با تلاش نیروی انتظامی شهرستان خوی کشف، دستگیروبه مراجع قضایی معرفی شدند.

او در پایان سخنان خوددرمورد مشاوره‌های انجام گرفته در کلانتری ها‌ی سطح شهرستان اشاره کرد، گفت: درطول ۴ماهه اول امسال، حدودا ۷۴درصد پرونده‌ها در کلانتری‌ها مشاوره و به صلح سازش ختم شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار