در گفت‌وگو با پانا

مهران شاهین‌طبع: بسکتبال ایران روز به روز وضع بهتری برای حضور در جام جهانی پیدا می‌کند

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران از سطح آمادگی بالای شاگردانش برای حضور در جام جهانی 2019 در فاصله 20 روز مانده تا این بازی‌ها خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۵۷۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مهران شاهین‌طبع: بسکتبال ایران روز به روز وضع بهتری برای حضور در جام جهانی پیدا می‌کند

مهران شاهین‌‌طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که این روزها تیمش در اردوی آماده‌سازی یونان حضور دارد، در گفت‌وگو با خبرنگار پانا درباره وضع تیم ملی بسکتبال ایران در آستانه جام جهانی 2019 چین گفت: خدا را شکر تیم وضع خیلی خوبی دارد، طبق برنامه‌ریزی‌هایی که داشتیم دو تورنمنت تدارکاتی برای ملی‌پوشان در نظر گرفتیم و در هر دو بازی بچه‌ها خیلی خوب ظاهر شدند.

وی ادامه داد: ملی‌پوشان در روسیه با دو کشور پرتغال و روسیه بازی کردند، به طور حتم بازی با کشورهای اروپایی به سود ماست و فاصله‌مان را با آنها کم می‌کند. کیفیت بازی برای ما مهم است تا ببینیم در برابر این تیم‌های قدرتمند ملی‌پوشان چقدر از آمادگی برخوردار هستند نتیجه در بازی‌های تدارکاتی ملاک نیست. به طور کل از عملکرد فنی ملی پوشان راضی هستم، به نظرم روزبه‌روز وضع بهتری برای حضور در جام‌ جهانی پیدا خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی بسکتبال به بازی ایران مقابل روسیه اشاره کرد و گفت: تیم روسیه یکی از تیم‌های خوب دنیاست اما بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند تا توانستند این تیم را شکست دهند. امیدوارم این کیفیت بازی‌ در جام جهانی هم تداوم داشته باشد. از همه ظرفیت بسکتبال ایران در این دو بازی استفاده کردیم.

شاهین‌طبع در مورد بازی با یونان گفت: یونان یکی از مدعیان قهرمانی جام جهانی چین است اما همان‌طور که گفتم در بازی‌های تدارکاتی کسب برد و باخت ملاک نیست.

وی درباره حریفان تیم ملی ایران در جام جهانی اظهار کرد: همه حریفان در حال آماده‌سازی و ارزیابی خود هستند. به هر حال مسابقات جام جهانی بالاترین سطح مسابقات است و هیچ تیمی بدون آمادگی در این تورنمنت حساس حاضر نمی‌شود. حریفان ما یعنی اسپانیا، پورتوریکو و تونس با بازی‌های تدارکاتی که انجام می‌دهند اطلاعات خوبی به ما می‌دهند و می‌توانیم نکات قوت و ضعف آنها را ارزیابی کنیم. امیدوارم تمام بازیکنان در جام‌ جهانی خوب باشند و مزد زحماتشان را با لژیونر شدن جشن بگیرند.

شاهین‌طبع در پاسخ به این سؤال که آیا می‌توان به کسب برد در جام جهانی امیدوار بود؟ گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و ممکن است در جام‌ جهانی اتفاقات به شکل دیگری رقم بخورد، همه ما تلاش می‌کنیم تا بهترین نتایج را کسب کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار