پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

هرمزگان(پانا)-در آستانه 17 مرداد، روز خبرنگار، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان با ارسال پیامی فرا رسیدن این روز مهم را به جامعه رسانه ای هرمزگان تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۴۵۶۷۲
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی در این پیام آورده است:

17 مرداد سالروز شهادت شهید صارمی که در مسیر رسالت خطیر خود در عرصه اطلاع رسانی، جان خود را تقدیم کرد روز خبرنگار نامگذاری شده است تا یادآور تلاش های انسان های سختکوش و بی ادعایی باشد که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه را بر عهده دارند.

بدون تردید خبرنگاران به عنوان پرچمداران روشنگری و آگاهی بخشی، با تلاش و کوشش شبانه روزی در انعکاس وقایع و رویدادها، به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان، همواره شایسته تکریم و تحسین اند و بر نقش این سفیران در پویایی بخش های مختلف توسعه از جمله نهاد تعلیم و تربیت جامعه اذعان داریم.

قطعا در این مجال با بیان چند جمله نمی توان عظمت کار این قشر شریف را به میزانی که شایسته و حق این عزیزان باشد ادا کرد، اما اگر بخواهیم در پاسداشت رسالت خبرنگار در جامعه سخنی گفته باشیم باید گفت آنچه موجبات روشنگری و تعالی و پیشرفت و بالندگی یک جامعه را فراهم می آورد تلاشگری صاحبان قلم در رسانه های جمعی است که به عنوان وجدان و چشم بیدار جامعه مطالبه گری و نقش آفرینی دارند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بالاخص شهدای قلم، فرا رسیدن روز خبرنگار را به عموم فعالان این عرصه به عنوان راویان حق جو و حق پو تبریک عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق و سربلندی روز افزون را برای همه کسانی که در مسیر آگاهی بخشی به جامعه قلم و قدم بر می دارند مسالت دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار