آغاز عملیات ساخت اولین آکادمی تخصصی اسکواش دانش‌آموزی کشور از فردا در گلستان

تهران (پانا) - رییس انجمن اسکواش دانش‌آموزی کشور از برگزاری گردهمایی روسای انجمن‌های اسکواش دختران و پسران آموزش و پرورش در فردا جمعه ۱۸مرداد و آغاز عملیات ساخت اولین آکادمی تخصصی اسکواش دانش‌آموزی کشور همزمان با برگزاری این گردهمایی خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۵۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
آغاز عملیات ساخت اولین آکادمی تخصصی اسکواش دانش‌آموزی کشور از فردا در گلستان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش آموزی، اولین دوره مربیگری سطح ۱ و داوری اسکواش ویژه روسای انجمن‌های اسکواش آموزش و پرورش سراسر کشور از ۱۶ تا ۱۸ مرداد به میزبانی دانشگاه فرهنگیان استان گلستان در حال برگزاری است.

محمدرضا مازندانی رئیس انجمن اسکواش مدارس کشور گفت: انجمن‌های اسکواش سراسر کشور در این دوره با مبانی مربیگری و داوری این رشته آشنا می‌شوند تا در آینده بتوانند این رشته را در سطح استان‌ها در آموزش و پرورش فعال کنند.

محمدرضا مازندرانی در ادامه افزود: همزمان با این دوره اولین گردهمایی روسای انجمن‌های اسکواش دختران و پسران آموزش و پرورش نیز در روز جمعه در گلستان برگزار خواهد شد، قرار است همزمان با این رویداد ورزشی عملیات ساخت اولین آکادمی تخصصی اسکواش دانش‌آموزی کشور آغاز شود.

رییس انجمن اسکواش دانش آموزی کشور ادامه داد:
این دوره با مشارکت فدراسیون ورزش مدارس و فدراسیون اسکواش برگزار خواهد شد و نیز مدرسین از مربیان برتر فدراسیون اسکواش هستند.

انجمن اسکواش وزارت آموزش و پرورش از اسفندماه ۱۳۹۷ با ابلاغ رسمی حسین بابویی، رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به محمد رضا مازندرانی بعنوان رییس انجمن اسکواش پسران و مریم علی آبادی بعنوان رییس انجمن اسکواش دختران آغاز به کار کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار