پایان رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان پسر در اصفهان؛ مازندران و خوزستان قهرمان شدند

تهران (پانا) - سی و ششمین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور  به میزبانی استان اصفهان در رشته‌های تنیس روی میز (متوسطه 2) و هندبال (متوسطه ۱)  به پایان رسید.

کد مطلب: ۹۴۵۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان پسر در اصفهان؛ مازندران و خوزستان قهرمان شدند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، سی‌وششمین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر سراسر کشور دراصفهان در رشته‌های تنیس روی میز متوسطه 2 و هندبال متوسطه 1 به پایان رسید. در این رقابت‌ها که بیس از 700 نفر دانش آموز ورزشکار، مربی و سرپرست شرکت کرده بودند بعد از چند روز رقابت تنگاتنگ تیم‌ها و نفرات برتر هر رشته مشخص شدند.

مراسم اختتامیه این دور از مسابقات با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان، فرنیا دبیر فدراسیون، مسولین و عوامل اجرائی مسابقات در محل اردوگاه فرهنگی ورزشی شهید بهشتی برگزار شد.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

در رقابت‌های تیمی تنیس روی میز تیم استان مازندران توانست به مقام قهرمانی و استان‌ البرز به مقام دوم و تیم استان خوزستان و قم مشترکا به مقام سوم این دوره از مسابقات دست یافتند.

در رقابت‌های هندبال هم، تیم هندبال دانش آموزان استان خوزستان با غلبه بر تیم استان اصفهان به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت و تیم‌های هندبال دانش آموزی استان اصفهان وخراسان رضوی به ترتیب مقام های دوم و سوم و استان همدان مقام چهارم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار