رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر در رامسر به کار خود پایان داد

تهران (پانا) - سی امین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور  به میزبانی استان گیلان  در رامسر در رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج به پایان رسید.

کد مطلب: ۹۴۵۶۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رقابت‌های ورزشی دانش‌آموزان دختر در رامسر به کار خود پایان داد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، سی امین دوره از مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر سراسر کشور در رامسر در رشته‌های تنیس روی میز، بدمینتون و شطرنج به پایان رسید. در این رقابت‌ها که بیس از 700 نفر دانش آموز ورزشکار، مربی و سرپرست شرکت کرده بودند بعد از چند روز رقابت به صورت تیمی و انفرادی با مشخص شدن تیم‌ها و نفرات برتر هر رشته به اتمام رسید و مراسم اختتامیه این دور از مسابقات با حضورمدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان، معاون تربیت بدنی و سلامت استان، مسولین و عوامل اجرائی مسابقات در محل مجموعه فرهنگی ورزشی شهید چمران رامسر برگزار شد.

نتایج مسابقات به شرح زیر است:

در رقابت‌های تیمی رشته شطرنج استان فارس مقام اول، استان تهران مقام دوم، استان گیلان مقام سوم شد. استان زنجان در رده چهارم قرار گرفت و کاپ اخلاق به استان خوزستان رسید.

در رقابت‌های تیمی در رشته بدمینتون استان آذربایجان شرقی در بین 24 تیم شرکت کننده، در دیدار فینال توانست با شکست دادن تیم تهران مقام اول را کسب کند و تیم‌های شهرستان‌های تهران و سمنان مشترکاً عنوان سوم این دوره از مسابقات را از آنِ خود کردند.

در رقابت‌های تیمی تنیس روی میز، تیم همدان در فینال با نتیجه 3 بر صفر تیم تهران را مغلوب و قهرمانی این دوره از مسابقات را از ان خود کرد. تیم تنیس روی میز شهر تهران به مقام دوم و تیم های خراسان رضوی و بوشهر مشترکاً به مقام سوم دست یافتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار