درخشش دانش‌آموزان مازندرانی در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران از درخشش دانش‌آموزان مازندرانی در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۵۶۰۰
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان مازندرانی در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران؛ سید علی ساداتی گفت: در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز دانش‌آموزان پسر کشور، دانش‌آموزان مازندارانی در این رقابت‌ها درخشیدند و مقام قهرمانی را کسب کردند.

او با بیان اینکه مسابقات به میزبانی اصفهان برگزار شد، تصریح کرد: دانش‌آموزان علی اکبر شعاری و محمد حسین اسماعیلیان و سیدمحمد موسوی و مصطفی نوری مقام قهرمانی تیمی را توانستند کسب کنند و در قسمت انفرادی علی اکبر شعاری مقام اول و سیدمحمد موسوی مقام دوم را بدست آوردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: همچنین در قسمت دوبل نیز تیم علی اکبر شعاری و سید محمد موسوی مقام قهرمانی را کسب کردند.

ساداتی در بخش دیگری از سخنان خود به مسابقات دانش آموزان دختر اشاره کرد و گفت: در مسابقات قهرمانی تنیس روی میز کشور دانش‌آموزان دختر مازندرانی در این رقابت‌ها که به میزبانی رامسر برگزار شد، درخشیدند.

او افزود: در این مسابقات فاطمه یاری مقام سوم انفرادی، طهورا ولی پور مقام سوم دوبل، فاطره نصیرایی و فاطمه یاری مقام دوم دوبل را بدست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار