پوشش خبری، اصلی ترین ابزار برای معرفی اهداف سازمان دانش آموزی

اصفهان (پانا) - طی مراسمی از مسئولین و خبرنگاران خبرگزاری پانای اصفهان تقدیر به عمل آمد.

کد مطلب: ۹۴۵۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
پوشش خبری، اصلی ترین ابزار برای معرفی اهداف سازمان دانش آموزی

در روز خبرنگار طی مراسمی در سازمان دانش آموزی استان از مسئولین و خبرنگاران خبرگزاری پانای اصفهان تقدیر بعمل آمد.

عباس زهیری ضمن اشاره به نقش خبرنگاران در معرفی قعالیت های سازمان دانش آموزی گفت: یکی از اصلی ترین ابزار هایی که سبب معرفی اهداف و فعالیت های سازمان دانش آموزی برای عموم می شود،تهیه خبر و گزارش است.

وی افزود: هر یک از دانش آموزان و پیشتازان در زمینه های مختلف دارای مهارت های ویژه ای می باشند که با حضور در اردوهای تشکیلاتی می توانند آنها را کامل تر کنند. یکی از راه هایی که می تواند این توانایی را به همگان نشان دهد پوشش خبری توسط خبرنگاران است.

زهیری ضمن تشکر از عوامل خبرگزاری پانا گفت: خوشحالیم که توانسته ایم تمامی مهارت های دانش آموزان پیشتاز را در اردوهای مختلف استانی و کشوری در قالب خبر و گزارش تصویری به دیده عموم برسانیم و در این میان از عوامل خبرگزاری پانا تشکر و برای آنان از خداوند متعال سرافرازی، سربلندی و بهروزی را خواستارم.

قدرت اله زهیری،مسئول خبرگزاری پانا نیز ضمن تشکر از تلاش عوامل پانا در پوشش اخبار گفت: خبرگزاری پانا یک خبرگزاری دانش آموزی می باشد که هدف آن ایجاد انگیزه میان دانش آموزان برای حضور هرچه پر رنگ تر در تهیه خبر می باشد. ما باید تمامی تلاش خود را انجام دهیم تا بستری را آماده سازیم که تمامی دانش آموزان علاقه مند در این مرکز آموزشی دوره ببینند و به مدارج بالا برسند.

حسینعلی زارعی نیز ضمن اشاره به اهداف خبرگزاری پانا برای جذب دانش آموزان فعال گفت:ما در مجموعه خبرگزاری پانای اصفهان سعی کردیم از تمامی ظرفیت های موجود برای جذب دانش آموزان استفاده کنیم.این امید را به شما می دهیم که در مجموعه پانا برای تک تک دانش آموزان جایگاه خبرنگاری وجود دارد تا بتوانید استعداد خود را شکوفا کنید.

زارعی در پایان از برگزاری دوره آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی خبر داد و گفت: تمامی همکاران در مجموعه سعی بر این داریم که یک دوره خبرنگاری و خبرنویسی یک روزه ویژه دانش آموزان منتخب شهرستان ها در اوایل شهریور ماه برگزار کنیم و پس از آن به افرادی که نمره قبولی در این دوره را کسب کنند گواهی خبرنگاری و خبرنویسی اعطا می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار