حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خبرگزاری پانا استان به مناسبت روز خبرنگار

میرزداه: جامعه نیاز به اخبار امید آفرین دارد

تبریز (پانا) – مدیرکل آموزش وپرورش آذربایجان شرقی و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و نماینده مردم شهرستان گرمی در مجلس شورای اسلامی در سازمان دانش آموزی آذربایجانشرقی حضور یافتند و از خبرنگاران پانا به مناسبت ۱۷ مردادماه روز خبرنگار تجلیل کردند.

کد مطلب: ۹۴۵۵۴۵
لینک کوتاه کپی شد
حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در خبرگزاری پانا استان به مناسبت روز خبرنگار

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در این دیدار، کار خبرنگاری را بسیار حساس دانست و گفت: خبرنگاران با انعکاس مشکلات مجموعه نقش اساسی در حل آن دارند.

جعفر پاشایی ادامه داد: بدون تردید جایگاه رسانه و تاثیرگذاری آن در تصمیم گیری و تصمیم سازی در دنیای کنونی و نقش بی بدیل آن در ترویج شفافیت بر هیچ کسی پوشیده نیست.

وی خطاب به دانش آموزان خبرنگار پانا افزود: ضمن تبریک فرا رسیدن 17 مرداد روز خبرنگار از نقش آفرینی جمعی شما در انتشار اخبار مجموعه به ویژه نشر اخبار امیدآفرین و انگیزه بخش در سطح جامعه نهایت سپاسگذاری و قدردانی را دارم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نیز در این دیدار بیان کرد: رسانه‌های در تراز جمهوری اسلامی در انتشار خبرهای خود به موضوع امیدآفرین و بسترساز توسعه و ترقی توجه کنند.

سید حمایت میرزاده خطاب به خبرنگاران گفت: قبل از انتشار مطالب، تمام زوایا را بسنجید و ارزیابی کنید تا ضرر و زیان فرد یا جامعه ای در انتشار آن خبر نباشد.

در پایان این دیدار، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از سرپرست خبرگزاری پانا در استان، کارشناس خبرگزاری پانا استان و دانش آموزان فعال این مجموعه تجلیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار