امام جمعه موقت احمد آباد مستوفی: اصحاب رسانه امین مردم درجامعه هستند

اسلامشهر(پانا)-مراسم تجلیل از اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهرو بخش احمدآباد مستوفی درسالن جلسات بخشداری منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۵۳۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه موقت احمد آباد مستوفی: اصحاب رسانه امین مردم درجامعه هستند

در این برنامه حجت الاسلام سلطانی، امام جمعه موقت احمد آباد مستوفی در سخنانی با گرامیداشت ماه ذی الحجه،شهادت امام باقر(ع)، سالروزشهادت شهید صارمی و روز خبرنگاراظهار داشت:بحث اطلاع رسانی به مردم رسالتی عظیم است که بر عهده اصحاب رسانه و خبرنگاران گذاشته شده است.

او در ادامه افزود: روزگاری اصحاب قدرت و ثروت از بی اطلاعی مردم خشنود بودند،لیکن امروز با توسعه تکنولوژی و فضای رسانه ای مردم دنبال اخبار هستند و در اینجا رسالت خبرنگاران سنگین میشود.

او اذعان داشت:مسئله بسیار مهم این است که من به عنوان خبرنگارخبر را از کجا بگیرم و با تحلیل درست به دست مردم برسانم و بدانیم اصحاب رسانه امین مردم در جامعه هستند و در گرفتن خبر،تحلیل و نشر آن باید با نهایت امانتداری عمل کنند.

حجت الاسلام سلطانی گفت:سال 98 را با برگزاری انتخابات اسفند درپیش رو داریم و کشور هم با وجود جنگ اقتصادی،التهابات بازارو...در شرایط حساس به سر میبردو افزود،حوادث سال نود وشش را فراموش نکنیم که اغتشاشات و ناآرامی‌ها نتیجه اطلاع رسانی کذب و دروغ معاندین و سوءاستفاده آنان بودکه موجبات حضور مردم در خیابانها شد.

امام جمعه موقت احمدآباد مستوفی خاطر نشان کرد:کشور نیازمند آرامش است وبر طبق منویات رهبری در دیدار با ائمه جمعه موضوعات به تریبون‌های نماز جمعه کشیده نشود و اول با مسئول آن طرح و بررسی شود تا حل شود.

او بیان داشت:مردم دنبال اخبار شفاف،روشن، لیکن بر طبق موازین اخلاقی هستند و این همان رسالت خبرنگاران و اصحاب رسانه است.

سپس در بخش دیگری از این مراسم یقین لو بخشدار احمد آباد مستوفی هم در سخنانی اظهار داشت:پاسداری از آزادی مطبوعات و دوام قوام آن بعنوان رکن چهارم دموکراسی مورد تاییدهمه مسئولین نظام میباشد و بدون رکن چهارم، مردم سالاری دینی هم تحقق پیدا نخواهد کرد.

او در ادامه خطاب به اصحاب رسانه افزود: در سال برگزاری انتخابات مردم را به آینده امیدوار کنیدتا مردم مشارکت حداکثری داشته باشند .

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار