مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد : نقش مؤثر خبرنگاران پانا در آگاهی بخشی و افزایش دانش اجتماعی جامعه

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: خبرنگاران جوان پانا، نقش موثری در تقویت هویت ملی، اعتقادی، آگاهی بخشی و افزایش دانش اجتماعی جامعه به ویژه دانش آموزان استان دارند.

کد مطلب: ۹۴۵۴۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی مطرح کرد : نقش مؤثر خبرنگاران پانا در آگاهی بخشی و افزایش دانش اجتماعی جامعه

محمد علی و اقعی صبح امروز در دیدار با رییس سازمان دانش آموزی و مدیر مسئول خبرگزاری پانای استان که به مناسبت روز خبرنگار انجام شد، تصریح کرد: بی تردید اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی صحیح زیربنای یک جامعه آگاه است.

وی، با اشاره به نقش اعتماد به جوانان و استفاده از پتانسیل و ظرفیت دانش آموزان در عرصه های مختلف به ویژه عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، اظهار کرد: باید علاقه مندی های دانش آموزان به موقع شناسایی شود و از نیروی نوجوانی و جوانی دانش آموزان برای پیشرفت و توسعه کشور استفاده شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، یکی از وظایف مهم سازمان دانش آموزی را شناسایی و شکوفا سازی استعدادهای نهفته دانش آموزان دانست و ابراز داشت: سازمان دانش آموزی باید آموزش و تربیت خبرنگاران جوان در حوزه دانش آموزی در مدارس را سرلوحه کار قرار دهد.

واقعی افزود: فرهنگ سازی و گفتمان سازی مقوله تربیت و جا اندازی اهمیت آموزش و پرورش در جامعه یکی از وظایف اصلی حوزه اطلاع رسانی دانش آموزی و اداری در دستگاه عظیم تعلیم و تربیت است.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به اهمیت تحقق اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در استان، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش آن است که مدرسه به عنوان کانون تربیتی و محور قرار گیرد که تا درآن دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی تربیت شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار