مدیرکل آموزش و پرورش استان تاکید کرد:

بهسازی و رفع نواقص اردوگاه معلم ارومیه

ارومیه(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بهسازی و رفع نواقص اردوگاه معلم ارومیه باید در یک زمانبندی منظم و با رعایت اولویتها محقق شود.

کد مطلب: ۹۴۵۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
بهسازی و رفع نواقص اردوگاه معلم ارومیه

ابراهیم محمدی در جلسهکمیته برنامه ریزی اردوگاه معلم ارومیه که ظهر امروز در محل این اردوگاه برگزار شد؛ اظهار داشت: با اقدامات زیرساختی صورت گرفته، شاهد تحول در فعالیت های اردوگاه معلم ارومیه هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان با بیان اینکه فرآیند درآمدزایی از اردوگاه معلم باید با رعایت اصول قانونی و حقوقی صورت گیرد؛ افزود: ارائه خدمات در اردوگاه باید تعریف شده باشد.

این مقام مسئول، خواستار استفاده از ظرفیت تفریحی اردوگاه معلم جهت ارائه خدمات برای خانواده های فرهنگی در راستای تکریم آنها شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: بهسازی و رفع نواقص اردوگاه معلم باید در یک زمانبندی منظم و با رعایت اولویتها محقق شود.

قدرت اله قاسمی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان در این جلسه اظهار داشت: اردوگاه فرهنگی و تربیتی معلم ارومیه بستری مناسب و بکر برای برنامه های فرهنگی و تربیتی است.

این مقام مسئول گفت: سالتحصیلی گذشته، در این مجتمع برای بیش از ۱۳هزار دانش آموز ارائه خدمات شده است و ۲۴هزار نفر در قالب کاروانهای راهیان نور اسکان داده شده اند.

وی خاطر نشان کرد: طرح ولایت با حضور ۴۰۰دانش آموز، آمادگی برای اعزام دانش آموزان پیشتاز و دانش آموزان شرکت کننده در مسابقات قرآن، عترت و نماز در این فضا محقق شده است.

آیدین رحمانی، مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان نیز گفت: پرورش در کنار آموزش ضروریست و یکی از رسالتهای اداره کل نوسازی مدارس تأمین فضاهای تربیتی است.

وی با اذعان به اینکه موقعیت جغرافیایی اردوگاه معلم جهت درآمدزایی بسیار ویژه است؛ افزود: باید طرح جامع توسعه اردوگاه معلم تدوین و عملیاتی شود.

رحمانی خاطر نشان کرد: اداره کل نوسازی مدارس استان جهت تجهیز امکانات ضروری اردوگاه معلم آمادگی کامل دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار