خبرنگار باید از قید وبند گروه ها وجناح ها آزاد باشد

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری در دیدار با اصحاب رسانه استان گفت: خبرنگار آزاد خبرنگاری است که از قید وبند گروه ها وجناح ها آزاد باشد

کد مطلب: ۹۴۵۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار باید از قید وبند گروه ها وجناح ها آزاد باشد

شهرکرد(پانا) - محمدعلی نکونام امام جمعه شهرکرد عصر روز گذشته در جمع خبرنگاران واصحاب رسانه که در محل دفتر نماینده ولی فقیه استان برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار به کلیه اصحاب رسانه در پاسخ به مشکلات متعدد خبرنگاران گفت:مشکلات اقتصادی و معیشتی خبرنگاران بجا و قابل درک است واداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی باید مطالبات شما را جدی بگیرد واگر این کمبودها به سایرمسئولان مربوط می شود اداره ارشاد پیگیری کند .
وی گفت: مسئله تکریم خبرنگاران مهم است و باید مسئولین استان مقدماتی فراهم کنند تا اگر لازم بود پرونده های مربوط به جرائم مطبوعاتی در دادگاه های ویژه ای که توسط قضاتی که به جرایم مطبوعاتی اشراف کامل دارند رسیدگی شود.
وی کلیه خبرنگاران را به باورمندی معاد، سلامت فکر، شرح صدر و واقعیت نویسی توصیه کرد وگفت: خبرنگاران با ید به سمت واقعیت محوری و واقعیت نویسی حرکت کنند نه مخاطب محوری وجناح گرایی.
نکونام در پایان توصیه کرد:باید بدانیم آنچه می نویسیم در فردای قیامت مورد نقد قرار میگیرد و این باید باور ما باشد که یکی از لازمه های قلم زنی ایمان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار