حضور پرشور دانش آموزان پیشتاز دختر کهگیلویه و بویراحمد در مراسم استقبال نهمین دوره اردوی ملی

یاسوج (پانا) - دانش آموزان پیشتاز دختر کهگیلویه و بویراحمد که در اردوگاه شهید باهنر تهران حضور دارند، دیروز در مراسم استقبال نهمین اردوی ملی، پرشور و بانشاط ظاهر شدند و پرچم افتخار را کسب کردند.

کد مطلب: ۹۴۵۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد
حضور پرشور دانش آموزان پیشتاز دختر کهگیلویه و بویراحمد در مراسم استقبال نهمین دوره اردوی ملی

نهمین اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز دختران عصر دیروز با حضور علیرضا کاظمی، معاون تربیتی وفرهنگی وزارت آموزش و پرورش و رئیس سازمان دانش‌آموزی، محمد روشنی، قائم‌مقام سازمان دانش‌آموزی و جمعی از مربیان، معاونان و مدیران سازمان دانش‌آموزی در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد.

در مراسم افتتاحیه اردوی ملی، دانش‌آموزان پیشتاز دختر کهگیلویه و بویراحمد در قالب گروه‌ ۲۵ نفره از مقابل مسئولان و مربیان سازمان دانش‌آموزی رژه رفتند و آیین های قومی و محلی خود را اجرا کردند.

فاطمه نجاتبخش کارشناس فعالیت های دانش آموزی استان و عضو هیئت امنای سازمان دانش آموزی کشور که در این اردوی ملی حضور دارند، گفت: پیشتازان دختر استان ضمن برگزاری مراسم حاملان قرآن توانستند جهت حضور پرشور و بانشاط در مراسم افتتاحیه پرچم افتخار را کسب کردند.

این اردو از عصر دیروز 16 مرداد آغاز و تا 20 مرداد در اردوگاه شهید باهنر تهران ادامه دارد و هزار دانش‌آموز پیشتاز دختر در دو محور عملی و مسابقه‌ای، تئوری و کارگاهی فعالیت می‌کنند.

از اهداف این اردو می‌توان به سنجش توانمندی‌های مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی دانش‌آموزان پیشتاز، اصلاح فرآیند نظام جامع آموزش، تقویت حس مسئولیت‌پذیری، تعاون و همکاری در فعالیت‌های گروهی، گسترش و تعمیق مهارت‌های فردی و تلفیق با مهارت‌‌های گروهی و تبادل تجربه و دانش‌افزایی گروهی، آموزش‌های خودمحور و تجربه‌محور اشاره کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار