استاندار فارس:

هدف دشمن ترویج بی اعتمادی در جامعه است

شیراز(پانا)_ استاندار فارس با اشاره به اینکه دشمن با ایجاد بی اعتمادی به دنبال شکل‌دهی فاصله بین مردم و مسولان است؛ اعتماد میان مردم و مسولان را یکی از نقاط قوت و برجسته‌ی نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

کد مطلب: ۹۴۵۳۸۸
لینک کوتاه کپی شد
هدف دشمن ترویج بی اعتمادی در جامعه است

عنایت اله رحیمی در نشستی که امروز ۱۶ مرداد ماه به مناسبت بزرگداشت هفته خبرنگار در سالن شهید قاضی استانداری برگزار شد بیان داشت: یکی از مهم ترین وظایف رسانه‌ها روشن ساختن افکار عمومی و ارتقای سطح معلومات جامعه است ؛ وظیفه ای که جز با صداقت و خیر خواهی مردم عملی نمی‌شود.

رحیمی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم به رسالت خودمان که افزایش آگاهی‌های مردم، حفاطت و حراست از منافع عمومی ومنافع نظام است بپردازیم باید به یک سری از مولفه‌هایی که مورد تاکید است، بپردازیم.

او با اشاره به اینکه امروز بیشتر تهدیدات کشورهای بیگانه از طریق رسانه‌ها بر علیه کشور و منافع ملی ما صورت می گیرد گفت: اعتماد مردم به مسولین‌جمهوری اسلامی ایران از نقاط مثبت این نظام است که از 40 سال گذشته تحت هدف دشمن قرار گرفته است.

استاندار فارس با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ترویج بی اعتمادی در میان مردم است افزود: باید بی اعتمادی را بشناسیم و در راه خنثی کردن آن به عنوان یک رسالت عقیدتی گام برداریم و از ایجاد حس بی اعتمادی بکاهیم و اعتماد را به عنوان یک سرمایه اصلی نظام و کشور پاس بداریم.

رحیمی با بیان اینکه امروزه در مجموعه رسانه ها فرهنگ ترویج غیر دینی مشاهده می شود تاکید کرد: یکی از رسالت های یک روزنامه نگار ایرانی ترویج فرهنگ دینی و کاهش اثرات ترویج فرهنگ غیر دینی است

او با بیان اینکه مردم سرمایه اجتماعی نظام می‌باشند گفت: یکی از موضوعاتی که دشمن بر آن تاکید دارد از بین بردن این سرمایه های اجتماعی است هستند.

او با اشاره به اینکه بعضی از افراد خواسته یا ناخواسته در مسیر درخواست های دشمن قرار گرفته اند ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران ،کارآمدی خودش را در ۴٠سال گذشته در مولفه ها و مباحث مختلف اعم از فرهنگی و اقتصادی و امینتی نشان داده است.

به گفته ی استاندار فارس جنگ تحمیلی نظام جمهوری اسلامی ایران علی‌رغم همه ی هجمه های نظامی و غیر نظامی توانسته است از سرحدات این کشور حفاظت کند.

رحیمی باضافه کرد: اگر قبل و بعد از انقلاب نسبت به یکدیگر قیاس شوند در زمینه عمران و آبادانی ، بهداشت و درمان ، اقتصاد ، استقلال و آزادی جهش های بزرگی به چشم می‌خورد.

او با بیان اینکه دشمن با پرداختن به مصداق های جزئی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام جمهوری اسلامی ایران است گفت: برخی از افراد نیز نا آگاهانه اثبات خود را در تخریب دیگران می بینند که اصحاب رسانه باید نسبت به این مسئله توجه ویژه ای داشته باشند تا دشمن نتواند از این موضوع سوء استفاده کند.

استاندار فارس با بیان اینکه وحدت در این کشور به عنوان یک نقطه قوت بوده که از ابتدای انقلاب بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی بر آن تاکید داشته است گفت: خبرنگاران نیز باید تهدیدات را بشناسند و نا آگاهانه در زمین بد خواهان مردم و نظام بازی نکنند.

خبرنگار:محمدفروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار