سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان عنوان کرد:

دانش آموزان خوزستانی را باور کنیم 

اهواز (پانا)- سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان اظهار کرد: کسب رتبه برتر توسط علیرضا سخایی راد و سیاوش کیانپور در کنکور سراسری، امید را در دانش آموزان این استان بارور کرد و نشان داد که اگر سخت کوشی، اراده و انگیزه باشد، موفقیت دست یافتنی است.

کد مطلب: ۹۴۵۳۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دانش آموزان خوزستانی را باور کنیم 

مهدی رفیعی دهکردی صبح امروز در آیین ویژه تقدیر از علیرضا سخایی راد و سیاوش کیانپور که موفق به کسب رتبه های برتر کشوری در کنکور سراسری شدند، گفت: امروز یکی از روزهای خوب در استان خوزستان است و نشان داد که فرزندان این استان دارای چهره های علمی درخشانی در تاریخ هستند.

رفیعی دهکردی با بیان اینکه خوزستان مهد علم و تمدن است، گفت: کشور ایران و استان خوزستان دارای نام آوران زیادی است که به پیشرفت علم و دانش در این سرزمین کمک کردند. استان خوزستان همیشه مهد علم و تمدن بوده است و امروز ثابت شد که می توانیم به واسطه جوانان عزیزمان پرچم کشورمان را بالا نگه داریم و به استانمان امید ببخشیم.

او تصریح کرد: موفقیت علیرضا سخایی راد و سیاوش کیانپور امید را در دانش آموزان این استان بارور کرد و نشان داد که اگر سخت کوشی، اراده و انگیزه باشد، موفقیت دست یافتنی است. اما این دانش آموزان عزیز نیز نباید فراموش کنند که فرزند ایران اسلامی هستند و باید همیشه تواضع علمی خود را حفظ کنند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان ادامه داد: کنکور آزمون سختی است اما دانش آموزان با نظم، برنامه ریزی و سخت کوشی که یکی از نیازهای امروز جامعه است، می توانند به نتایج مثبتی دست پیدا کنند.

او همچنین از کسب ۱۲ رتبه برتر کشوری مسابقات قرآن، عترت و نماز توسط دانش آموزان دختر خوزستانی خبر داد و گفت: در این دوره از مسابقات دانش آموزان دختر این استان موفق به کسب ۵ رتبه اول، ۶ رتبه دوم و یک رتبه چهارم مرحله آوایی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز کشور شدند.

رفیعی دهکردی تاکید کرد: در حال حاضر استان ما نیازمند امید است و امیدواری است. ما به استان خوزستان باید درجه یک بیاندیشیم و فرزندان این استان را باور کنیم تا بتوانیم درجه یک زندگی کنیم.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان یادآور شد: اگر در آموزش و پرورش تربیت مداری را سرلوحه کارهای خود قرار دهیم، با فراهم کردن بسترهای تربیتی رشد علمی نیز تحقق پیدا می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار