فرمانده مرکز آموزش۰۴ امام رضا نزاجا: تعیین تکلیف اراضی پادگان۰۴ بیرجند تا یک ماه آینده

بیرجند(پانا) ـ فرمانده مرکز آموزش۰۴ امام رضا نزاجا امروز در جمع خبرنگاران گفت : اراضی پادگان۰۴ بیرجند تا یک ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۵۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده مرکز آموزش۰۴ امام رضا نزاجا: تعیین تکلیف اراضی پادگان۰۴ بیرجند تا یک ماه آینده

سرهنگ ستاد ، حسنعلی زمانی امروز در جمع خبرنگاران گفت: براساس تعیین تکلیف اراضی پادگان 04 بیرجند تا یک ماه آینده تفاهمنامه بسته شده بین وزرات دفاع و وزارت راه و شهرسازی، هزار و 30هکتار اراضی که در شهر بیرجند دراختیار ارتش بود، با قیمت مصوب 100میلیارد تومان به وزارت راه و شهرسازی واگذار شد، که از این متراژ زمین، 21هکتار که مورد نیاز ارتش بود با قیمت 25میلیارد تومان از راه و شهرسازی خریداری شد.

او با بیان اینکه کارهای ثبت سند هم اکنون در حال انجام است ابراز امیدواری کرد با انتقال اسناد بین وزارت دفاع و راه و شهرسازی، بقیه اراضی پس از اینکه تحویل راه و شهرسازی شد، برای اجرای طرح توسعه شهری به شهرداری واگذار شود.


معاون عمران و شهرسازی شهرداری بیرجند هم گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر بیرجند عزم جدی برای اجرای طرح توسعه شهر بیرجند دارند.
عدل با اشاره به احداث میدان اجتماعات با محوریت میدان ابوذر و در بخشی از اراضی واگذار شده ارتش افزود: یک میلیارد تومان اعتبار اولیه برای احیاء فضای سبز و تهیه نقشه و بکارگیری مشاور در نظر گرفته شده است که امیدواریم سال آینده این طرح وارد مرحله اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار