مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با حضور در خبرگزاری پانا عنوان کرد:

حذف مدارس خشتی و گلی سیستان وبلوچستان تا اول مهر / پروژه های نیمه تمام سطح استان تا پایان سال تکمیل خواهد شد

زاهدان (پانا)_ مدیر کل آموزش و پرورش استان اعلام کرد برای بهبود شاخص های مختلف در آموزش و پرورش سیستان وبلوچستان برنامه های متعددی در دستور کار قرار دارد که مهم ترین آنان حذف مدارس خشتی و گلی تا شروع سال تحصیلی و تکمیل پروژه های نیمه تمام تا پایان سال است.

کد مطلب: ۹۴۵۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
حذف مدارس خشتی و گلی سیستان وبلوچستان تا اول مهر / پروژه های نیمه تمام سطح استان تا پایان سال تکمیل خواهد شد

حمید رضا رخشانی، صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار در دیداری که با اعضای هیئت تحریریه خبرگزاری پانا در محل این خبرگزاری داشت، با اشاره به برنامه های آموزش و پرورش استان اظهار کرد: گام‌های موثری برای ارتقای شاخص های متعدد آموزشی و پرورشی در دستور کار قرار دارد که ار مهم ترین آنان جمع شدن مدارس خشتی و گلی تا شروع سال تحصیلی است.

او افزود: با کمک استان های برخوردار و با همتی که از سوی سازمان نوسازی کشور وجود دارد روند احداث واحد های آموزشی استاندارد از هفته ی پیش رو آغاز خواهد شد و امیدواریم تا قبل از شروع سال تحصیلی مدارس خشتی و گلی استان جمع شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان برنامه محور بودن فعالیت ها در آموزش و پرورش را مهم توصیف کرد و گفت: برنامه ریزی اصل اول توسعه است و برنامه های متعددی در حوزه ی معاونت ها برای ارتقا شاخص های آموزشی و پرورشی در دستور کار قرار گرفته است.

او یکی از معضلات فعلی آموزش و پرورش استان را پروژه های نیمه تمام در سطح استان دانست و تصریح کرد: با پیگیری های انجام شده در سطح استان و وزارت امیدواریم تمامی پروژه های نیمه تمام استان را تا پایان سال تکمیل کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار