پیام تبریک رییس دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد "روز خبرنگار"

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه در پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه، به‌ویژه خبرنگاران حوزه آموزش‌های عالی کشور تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۴۵۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک رییس دانشگاه فنی و حرفه ای به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد "روز خبرنگار"

به گزارش اداره کل روابط عمومی متن این پیام به شرح زیر است:

بی‌شک، حرفه خبرنگاری، شغلی شریف و ارجمند در عرصه ارتباطات و عصر گفتمان‌ها است. نگارندگان خستگی‌ناپذیرِ خبر، چون پروانه‌ای جسور به دل آتش حوادث و رویدادهای جامعه خویش و جهان می‌زنند تا وقایع را ثبت کنند و در اختیار عموم قرار دهند و این رمز محبوبیت این بلندهمتان است.

17 مردادماه که به مناسبت شهادت شهید محمود صارمی، خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران (ایرنا)، به حق و شایستگی «روز خبرنگار» نامگذاری شده است، یادآور فرصتی مغتنم و ارزشمند است تا به پاس خدمات همة خبرنگاران متعهد، مجرب و دلسوز کشورمان، انسان‌های فرهیخته‌ای که با تیغ برّان قلم و با ایثار جان شیرین خویش، به پیکار با یأس و دروغ و تباهی رفته و پا به کارزار جنگ نرم با دشمنان انقلاب اسلامی می‌نهند، از مقام شامخ این سفیران آگاهی‌بخش به آحاد جامعه تجلیل گردد.

اینجانب، «روز خبرنگار» را به تمامی تلاشگران عرصه خبر، فعالان خبریاب و خبرساز و خبرنگارانی که برمبنای صداقت، بی‌طرفی و تفکر سازنده به تهیه و تولید و نشر اخبار و روشنگری اقدام می‌کنند، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و به‌ویژه از همدلی، همراهی و تلاش‌های ارزشمند خبرگزاری‌های محترم در عرصة انعکاس و اطلاع‌رسانی اخبار دانشگاه بزرگ فنی و حرفه‌ای صمیمانه قدردانی می نمایم. امیدوارم در راه اعتلای این مرز و بوم، خدمت به خلق و انتشار اخبار صحیح و واقعی از طریق رسالت مهمی که بر دوش دارید، پیروز و سربلند باشید.

دانشگاه فنی و حرفه‌ای همواره به همکاری‌های مستمر، پویا و مؤثر با خبرگزاری‌ها و رسانه‌های محترم کشور به‌ خود می‌بالد و آماده همکاری‌های دوجانبه بیشتر در راستای شناساندن و اعتلای آموزش‌های عالی مهارتی، اشتغال‌زایی و کارآفرینی است. توفیق الهی بدرقه راه روشن‌تان باد.

ابراهیم صالحی عمران

رئیس دانشگاه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار