محمدصیدلو:بزرگترین سرمایه‌ هرکشور برای رشد و شکوفایی، نیروی انسانی آن است

تهران (پانا) - آئین اختتامیه دوره تشکیلاتی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران در اردوگاه شهید منتظری شهریار برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۳۲۶
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:بزرگترین سرمایه‌ هرکشور برای رشد و شکوفایی، نیروی انسانی آن است

علی صابر ماهانی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور در آیین اختتامیه اردوی یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌آموزی استان تهران ویژه برادران بیان کرد: دانش‌آموزان عزیز توجه داشته باشید که یک فرمانده‌ موفق باید خود در تمامی امور پیشتاز باشد و در کنار آن از تجربیات فرماندهان بزرگ درس بگیرد.

او در ادامه خطاب به دانش‌آموزان گفت: شما باید فعالیتهایی که ما به شما اعتماد کرده و واگذار کرده‌ایم را به صورت گروهی انجام دهید.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور با بیان اینکه یک فرمانده واحد باید در تمامی عرصه‌ها بدرخشد، ادامه داد: شما فرمانده واحدان باید درس را در اولویت کار خود قرار دهید زیرا شما الگوی دیگر دانش‌آموزان در مدارس هستید.

این مقام مسئول اظهار داشت: اولین کار شما این است که نمازخانه‌های مدارس خود را به روز رسانی کنید که دیگر دانش‌آموزان بتوانند با شور و اشتیاق فراوان در آنجا فعالیت کنند.

در ادامه این برنامه، محمد صیدلو، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران نیز در سخنانی گفت: اگر چه زمانی بود که ولایت حمایت نشد اما امروز نمیخواهیم تاریخ مجددا تکرار شود زیرا زمانی که با تشکلی با عنوان یاوران ولایت مواجه می‌شویم، نشان از آن دارد کاری بسیار فوق‌العاده و عاقلانه‌ای دارد شکل می‌گیرد.

او با اظهار اینکه اگر فردی میخواهد امروز در کشور عزیزمان خدمت کند و پستی بگیرد، باید بصیرت داشته باشد، خاطر نشان کرد: بزرگترین سرمایه‌ هر کشور برای رشد و شکوفایی، نیروی انسانی آن است.

صیدلوافزود: در گذشته ملاک توسعه و پیشرفت جوامع، اقتصاد بود اما امروزه جامعه‌ای توسعه یافته محسوب می‌شود که بتواند نیروی انسانی کارآمد تربیت کند.

در این مراسم، فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)استان تهران، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کشور، رییس سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران و مدیرکل آموزش و پرورش شهرستاهای استان تهران نیز حضور داشتند.

/خبرنگار: امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار