دستگیری یک باند 3 نفره در شهرستان کازرون

کازرون (پانا) - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کازرون از دستگیری یک باند سه نفره قطع و قاچاق چوب درختان جنگلی بلوط در شهرستان کازرون در شامگاه گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۵۳۱۲
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری یک باند 3 نفره در شهرستان کازرون

سید مجتبی ایران محبوب افزود: در حوالی ساعت ۲۲ شب گذشته یک گروه سه نفره قطع درختان و قاچاق چوب که در جنگل‌های روستای تنگ شیب در حال قطع درختان بلوط منطقه و دپوی هیزم های آن بودند در این شهرستان شناسایی و متلاشی شدند.

ایران محبوب بیان کرد: این گروه که از آنها یک عدد اره موتوری و مقدار تقریبی ۱.۵ تن هیزم جنگلی کشف و خودرو آنان نیز توقیف شد؛ درختان بلوط را قطع و پس از دپو در محلی امن در جنگل، با کمک دیگر همدستان خود اقدام به حمل و خارج نمودن آن از منطقه کردند.

او ادامه داد: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان با دریافت گزارشات اطلاعاتی در یک عملیات غافلگیرانه موفق به توقیف یک خودروی مشکوک در جنگل روستای تنگ شیب گردیده که با بررسی خودرو و گمانه زنی های خود محل دپوی چوبهای جنگلی را شناسایی و نهایتاً افراد متخلف را دستگیر که پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی تحویل مقامات نظامی و انتظامی شدند.

وی خاطر نشان کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا موارد مشکوک در خصوص قطع درخت، حمل زغال یا چوب‌های جنگلی و تخریب اراضی ملی با شماره تلفن شبانه روزی و رایگان ۱۵۰۴ یگان حفاظت منابع طبیعی گزارشات خود را اعلام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار