احداث دو زمین چمن مصنوعی فوتبال توسط شهردای محلات

اراک(پانا)- شهردار محلات از احداث دو زمین چمن مصنوعی توسط شهرداری در این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۵۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
احداث دو زمین چمن مصنوعی فوتبال توسط شهردای محلات

محمدصادق استرابی شهردار محلات در خصوص مهم‌ترین فعالیت‌های عمرانی شهرداری محلات در 5 ماهه ابتدای سال گفت: پروژه احداث آشیانه هزارمتری ماشین آلات شهرداری در حاشیه میدان شهرداری با اعتبار 10 میلیارد ریال‌‌ تکمیل و به بهره‌برداری رسید .

وی افزود: پخش 26 هزار متر مربع آسفالت در چهار ماهه ابتدای امسال به ارزش بالغ بر 9 میلیارد ریال در معابر سطح شهر‌‌ از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این مدت است .

استرابی تصریح کرد: دو زمین چمن مصنوعی فوتبال در خیابان شهید صمدی و کوی امام رضا (ع)، هرکدام به متراژ هزار و 400 مترمربع آماده سازی و در حال تکمیل است که برای هر یک از این زمین‌ها اعتباری معادل 5 میلیارد ریال اختصاص یافته است .

شهردار محلات افزود : عملیات جدول‌گذاری خیابان دکتر کاظمی آشتیانی حد فاصل کوی شهید مطهری تا سرچشمه آغاز شده است، همچنین جدول‌گذاری و احداث پیاده رو در بلوار شهید بهشتی شرقی‌‌ از جمله این فعالیت‌هاست .

این مقام مسئول در شهرداری محلات ادامه بهسازی محوطه ورودی بوستان سرچشمه تا کمپینگ این بوستان با اعتباری معادل 5 میلیارد ریال به مساحت 3 هزار متر‌‌ انجام شد .

وی در پایان افزود: اجرای پروژه پیاده‌رو سازی در بلوار شهید بهشتی غربی، مقابل فرهنگسرای اندیشه و آغاز عملیات پیاده‌رو سازی در خیابان شهید محلاتی، حد فاصل خیابان شهیدان حاج رضایی تا میدان فجر‌‌ از جمله اقدامات شهرداری در نیمه نخست امسال بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار