مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با حضور در خبرگزاری پانا روز خبرنگار را تبریک گفت

ارومیه(پانا)-" محمدی" مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی صبح امروز به همراه "محمدپور" مشاور رسانه ای مدیرکل در دفتر خبرگزاری پانا حضور یافت و فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

کد مطلب: ۹۴۵۲۵۴
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با حضور در خبرگزاری پانا روز خبرنگار را تبریک گفت

ابراهیم محمدی در رابطه با رسالت کار خبرنگاری و اهمیت آن گفت: موضوع نگارش خبر و پرداخت به جزییات آن از امر اطلاع رسانی جدا است و تفاوت های ساختاری اساسی دارد، خبر جنبه روشنگری، هدایت گری و تأثیرگذاری را دارا بوده و نیازمند ریز بینی و نکته سنجی خبرنگار است اما بحث اطلاع رسانی نیازمند شناخت دقیق آن حوزه و مخاطبین آن و تحلیل پیامدهای مثبت و منفی آن حوزه می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران خبرگزاری پانااستان آذربایجان غربی،با اشاره به نقش اصحاب رسانه وتوانایی آن در برقراری ارتباط دو سویه و امنیت اجتماعی و همچنین انعکاس دقیق اخبار در جامعه گفت: قشر خبرنگار با توجه به رسالت وتوانایی خود مهره ای حرفه ای در راستای پیگیری و حل چالش ها، استقرار امنیت اجتماعی و ایجاد آرامش وسمت وسو دادن به اهداف همه آحاد جامعه است و در این راستا گام برداشته انجام وظیفه کند.

محمدی افزود :اصحاب رسانه با انعکاس دقیق و درست و انجام امر اطلاع رسانی وآگاه سازی مردم ازهمه اتفاقات و حوادث جامعه وانتشار اخبار همه ارگانها و دستگاه های اجرایی استان وبه ثمر رساندن فعالیتهای آنها تأثیر بسزایی در روند آگاه سازی جامعه ایفا می کنند.

محمدی در جمع خبرنگاران خبرگزاری پانا در رابطه با وضعیت این خبرگزاری نیز گفت:خبرگزاری پانا باحضور وفعالیت های مستمر خود در حوزه اطلاع رسانی وانتشار دقیق و سالم و به روز اخبار در همه سطوح جایگاه ویژه ای در سطح کشور و استان پیدا کرده و با یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده اعلام موجودیت نموده است.

محمدی با اشاره به وضغیت عملکردی خبرگزاری پانا نیز گفت: امروز خبرگزاری پانا یک خبرگزاری حرفه ای و موفق است که دوری از حواشی موجود و عرف جامعه رسانه ای و همچنین بهره مندی از نیرو و انگیزه جوانان از مهمترین دلایل این موفقیت به حساب می آید؛ وجود مجموعه ای تحت عنوان "خبرگزاری" برای یک نهاد اجرایی ز اهمیت بسیار بالایی برخوردار است لذا پانا ظرفیت بالقوه رسانه ای در سیستم آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش پرورش آذربایجان غربی آذربایجان غربی در پایان ازخبرنگاران خبرگزاری پانا استان آذربایجان غربی به مناسبت روز خبرنگار تجلیل و قدردانی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار