وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:

ارتباطات یکی از ضروری ترین نیاز های بشری است

کاشمر(پانا)-وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور توسعه ارتباطات در شهرستانهای کاشمر خلیل اباد وبردسکن وارد کاشمر شد .

کد مطلب: ۹۴۵۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
ارتباطات یکی از ضروری ترین نیاز های بشری است

اذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به همراه هیئت همراه خود در بدر ورود به این شهرستان به استان مقدس سید حمزه رفت و به منظور تجدید پیمان با ارمان های شهدا مزار شهدای مدفون شده در این آستان را غبار روبی و گلباران کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور توسعه ارتباطات در شهرستان های کاشمر خلیل اباد و بردسکن در جلسه شورای اداری که در محل مجتمع اموزشی فرهنگیان بود حضور یافت .

اذری جهرمی با بیان اینکه ارتباطات یکی از نیازهای ضروری بشری است، عنوان کرد: اقتصاد دیجیتال محور اصلی اقتصادی اینده کشور است که توسط جوانان ساخته می شود .

وی درمورد مشکلات ایرانسل در روستاها تأکید کرد: جلسات متعددی برگزار شده تا مشکل آنتن دهی های ایرانسل هم درجاده ها و نقاط کور رفع شود
جهرمی افزود: وجود ارتباطات امروز یکی از ضروری ترین نیاز های جامعه بشری است امروز مردم علاوه بر داشتن زیر ساخت های ارتباطی نیاز به ابزار استفاده از این زیر ساخت ها هم هستند و برنامه ما در وزارتخانه حمایت از تولید ملی و عرضه گوشی های داخلی و ارزان قیمت و باکیفت به مردم است .
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: ما از3 پروژه در خلیل آباد و کاشمر و بردسکن رونمایی کردیم ارزش پروژه ها 4ملیارد تومان بوده است و تاپایان سال حدود 7/5ملییارد دیگر تصویب می کنیم و بخشی از پوشش روستایی این شهرستان به خصوص در حوزه ی قطب گردشگری و کشاورزی نیاز به تقویت دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار