اجرای آموزش طرح مدرسه محوری در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

تهران(پانا)-در راستای اجرای دوره های آموزشی مدرسه محوری ، جلسات تخصصی آموزشی شورای معاونین و روسای ادارات مناطق و اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۱۵۰
لینک کوتاه کپی شد
اجرای آموزش طرح مدرسه محوری  در اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران

حسین سنجری در این رابطه اظهار داشت:جهت اجرای آموزش طرح مدرسه محوری سه مرحله از چندین ماه قبل برنامه ریزی شده بود که در مرحله اول دوره آموزشی جهت تامین مدرسان میانی جهت تدریس در مناطق برگزار شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه در مرحله دوم این طرح مدیران مدارس استان توسط مدرسان میانی آموزش دیده، مورد آموزشهای تخصصی ضمن خدمت قرار گرفتند، افزود: در مرحله سوم و نهایی این طرح نیز شورای معاونین و روسای اداره کل و مناطق آموزش دیدند.

سنجری با تاکید بر اینکه جامعه آماری مخاطبین دوره نزدیک به چهارهزار و 500 نفر می باشد، یادآور شد: این افراد که شامل مدیران مدارس دولتی و غیر دولتی ،معاونین ، روسای داخلی اداره کل و روسای مناطق را در بر می گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در مرحله اجرایی، مباحث آموزش و پرورش و سند تحول بنیادین، مدیریت مدرسه محور، مدیریت استراتژیک منابع انسانی و سازمان های یادگیرنده مطرح شده ، تصریح کرد: مخاطبین اصلی این مباحث شورای معاونین و روسای اداره کل و مناطق بودند و در این دوره های آموزش تخصصی از مدرسین متخصص و صاحب نظر در هر سرفصل و موضوع آموزشی استفاده شد.

مرحله دوم آموزش اعضای شورای معاونین (مدرسه محوری ) در شهریور ماه برنامه ریزی و اعلام خواهد شد و عنوان دوره‌های آموزشی تخصصی آتی، دوره‌های کنترل کیفیت فعالیت های مدرسه و نظارت و راهنمایی آموزشی خواهد بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار