مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس عنوان کرد:

99 هزار خانوار دارای سرپرست زن هستند

شیراز(پانا)_مدیر کل امداد امام خمینی (ره) فارس تعداد خانوارهای تحت حمایت این نهاد را 180 هزار و 748 خانوار اعلام کرد و گفت: از این تعداد 99 هزار و 479 خانوار دارای سرپرست زن هستند.

کد مطلب: ۹۴۵۱۱۲
لینک کوتاه کپی شد
99 هزار خانوار دارای سرپرست زن هستند

محمد بذرافشان با بیان اینکه تأمین خوداتکایی، شکوفایی استعدادها و ارائه خدمات اجتماعی، حمایتی و معیشتی از اهداف کمیته امداد است، گفت: کمک به پرداخت هزینه درمانی، پرداخت بیمه اجتماعی مددجویان، کمک به خرید، ساخت، تعمیر، تکمیل، بازسازی و به سازی مسکن مددجویی، کمک به امر ازدواج مددجویان، اعطای وام قرض‌الحسنه اشتغال و کارگشایی، ارائه خدمات حقوقی، کمک به هزینه تحصیلی دانش آموزان و شهریه دانشجویان از جمله خدماتی است که به مددجویان تحت حمایت ارائه می شود.

بذرافشان با اعلام اینکه در حال حاضر 146 هزار و 453 خانوار در فارس کمک معیشت بگیر کمیته امداد استان فارس هستند، افزود: 180 هزار و 748 خانوار با جمعیت 362 هزار و 844 نفر در استان فارس تحت حمایت کمیته امداد هستند که از این تعداد 99 هزار و 479 خانوار دارای سرپرست زن هستند.

او در ادامه افزود: از تعداد خانوارهایی که دارای سرپرست زن هستند، 46 هزار و 949 خانوار به دلیل فوت سرپرست تحت حمایت این نهاد قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار