فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در آستانه روز خبرنگار

قلم خبرنگاران قدرتمندتر از اسلحه نیروی انتظامی

شیراز (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی استان فارس بیان داشت: قلم شما در رسانه‌ها قدرتمند‌تر از اسلحه ما در نیروی انتظامی است چراکه لنز دوربین و قلم خبرنگاران اثر خود را بر مردم بدون پیامدهای منفی میگذارد و میتواند منشا اثر در جامعه باشد و این در حالیست که ما با اسلحه سعی در اصلاح جامعه داریم و اسلحه خواه ناخواه اثر منفی خود را بر روی عده‌ای از افراد و خانواده‌ها دارد.

کد مطلب: ۹۴۵۱۰۵
لینک کوتاه کپی شد
قلم خبرنگاران قدرتمندتر از اسلحه نیروی انتظامی

سردار رهام بخش حبیبی امروز در جمع خبرنگاران و در آیین تجلیل از خبرنگاران فعال حوزه انتظامی به خبرنگاران حاضر در جلسه گفت: هدف ما در نیروی انتظامی و شما در رسانه فرهنگ‌سازی و اصلاح ناهنجاری‌های اجتماعی است و تفاوت تنها در پیامدهای اقداماتی است که انجام میدهید.

فرمانده نیروی انتظامی فارس ماموریت نیروی انتظامی را با رسالت خبرنگاری مشابه دانست و افزود: ما در نیروی انتظامی به دنبال برقراری آرامش و امنیت در جامعه هستیم و رسانه‌ها نیز با انعکاس اخبار و به ویژه اخبار حوزه نیروی انتظامی برای بیان اقدامات انجام شده در راستای آرامش در جامعه است.

وی افزود: اگر بعضی از خبرنگاران ناراحت هستند بدانید که خود آنان نیز دچار مشکل هستند و به نقش خبرنگاران آگاه هستند چرا که خبرنگاران چشم بینا، زبان صادق و گویای مردم هستند و ما به وجود شما خبرنگاران افتخار میکنیم.

او ادامه داد: ارزش شما در نزد ما در نیروی انتظامی بسیار است و ما سعی داریم با کمک شما و قلم‌هایتان و بدور از استفاده از اسلحه در راستای اصلاح جامعه گام برداریم.

فرمانده نیروی انتظامی فارس، اظهار داشت: امروزه فضای مجازی بیش از ۷۰ درصد زندگی افراد را تحت تاثیر خود قرار داده‌است و دیگر نمی‌شود براحتی از کنار این فضا عبور کرد و نیاز به برنامه‌ریزی و تولید محتوا در این عرصه است.

او با اشاره به اینکه هنرمندی خبرنگاران و رسانه در مدیریت فضای مجازی غیرقابل انکار است از اصحاب رسانه خواست تا با تشکیل یک اتاق فکر نحوه ارتباط خود با پلیس و حضور در ماموریت‌های پلیس را به منظور آگاه‌سازی جامعه ترسیم کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار