معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری : اصحاب رسانه با امیدبخشی به جامعه زمینه های افزایش مشارکت مردم در انتخابات را فراهم نمایند

فشافویه(پانا)-نشست صمیمی با اصحاب رسانه و اعضای کارگروه رسانه شورای مشورتی جوانان شهرستان ری بامعاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان برگزارشد.

کد مطلب: ۹۴۵۰۹۶
لینک کوتاه کپی شد
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری : اصحاب رسانه با امیدبخشی به جامعه زمینه های افزایش مشارکت مردم در انتخابات را فراهم نمایند

در این جلسه،سجاد برنجی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری با‌ اشاره به جایگاه خبرنگاران در برگزاری انتخابات و در خصوص الزام پاسخگویی مسئولین و مدیران به خبرنگاران اظهار داشت: اصحاب رسانه با استفاده از این ظرفیت میتوانند با آگاهی از مسائل و مشکلات شهرستان ری، راهکارهای موثری را در راستای مشارکت پرشور در انتخابات ارائه کنند.

او در ادامه بیان داشت: اصحاب رسانه از نزدیک در جریان مشکلات جامعه و پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند و دغدغه‌های شهرستان ری را بخوبی می دانند و با انعکاس آن به مسئولین و مدیران، در توسعه و پیشرفت شهرستان ری نقش بسزایی دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان ری با تاکید بر لزوم انعکاس اقدامات دولت افزود: نظام و دولت همواره در حال خدمات رسانی به مردم هستند و این خدمات نیازمند اطلاع رسانی است تا از یک سو موجب آگاهی بخشی افکار عمومی شود و از سوی دیگر توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم خدمات رسانی دولت به مردم خنثی شود.

برنجی گفت: شورای مشورتی جوانان بایستی گسترش یابد و زمینه حضور جوانان نخبه، متعهد و خلاق شهرستان ری در این شورا فراهم شود ،زیرابا حضور جوانان و اظهارنظر آنان در تصمیم گیری‌ها، میتوان نتیجه مطلوبی بدست آورد.

/خبرنگار:سما شاهوار/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار