استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان:

وزارت آموزش و پرورش به افزایش سرانه آموزشی حاشیه شهر مشهد کمک کند

مشهد (پانا) - استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان که با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش و تمامی اعضای شورای آموزش و پرورش استان برگزار شد ضمن بیان این که حاشیه شهر مشهد از کمبود فضاهای آموزشی رنج می برد، گفت: وزارت آموزش و پرورش با توجه ویژه به حاشیه شهر مشهد به افزایش سرانه آموزشی این مناطق کمک کند.

کد مطلب: ۹۴۵۰۷۶
لینک کوتاه کپی شد
وزارت آموزش و پرورش به افزایش سرانه آموزشی حاشیه شهر مشهد کمک کند

علیرضا رزم حسینی استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: نظام آموزش و پرورش جزو شاخص های توسعه یافتگی هر کشوری محسوب می شود و افزایش کیفیت این نظام شاید جزو دغدغه های کشور باشد که سرپرست این وزارت خانه هم باید آن را مد نظر داشته است.

وی در ادامه سخنانش به مشکلات آموزشی حاشیه شهر مشهد پرداخت و اذعان کرد: با توجه به این که 30 درصد از جمعیت شهر مشهد در حاشیه شهر زندگی می کنند در زمینه فضاهای آموزشی با کمبود روبرو هستیم.

رزم حسینی ادامه داد: بخشی از وظیفه دستگاه های مسئول در حوزه حاشیه نشینی به آموزش و پرورش جمعیت این مناطق برمی گردد و در همین جا امیدواریم سرپرست وزارت آموزش و پرورش به این مسئله توجه ویژه ای بکنند تا بتوانیم فضاهای آموزشی را در حاشیه شهر مشهد گسترش دهیم.

استاندار خراسان رضوی خاطر نشان کرد: امیدواریم تا بتوانیم فضاهای آموزشی و فرهنگی در حاشیه شهر مشهد را افزایش بدهیم و به یک استاندارد در کل کشور برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار