دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد: اجرای 1527 پروژه عمرانی و 8074 پروژه غیر عمرانی محرومیت زدایی در آذربایجان شرقی

تبریز (پانا)- مشاور فرمانده کل سپاه و دبیر قرارگاه محرومیت زدایی کوثر گفت: تا کنون هزار و 527 پروژه عمرانی و 8 هزار و 74 پروژه غیر عمرانی در استان آذربایجان شرقی توسط سپاه اجرایی شده است.

کد مطلب: ۹۴۵۰۵۲
لینک کوتاه کپی شد
دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه خبر داد: اجرای 1527 پروژه عمرانی و 8074 پروژه غیر عمرانی محرومیت زدایی در آذربایجان شرقی

سردار سید ضیاالدین حزنی در همایش جهاد عاشورایی و افتتاح همزمان 672 پروژه های محرومیت زدایی سال های 96 تا 98 و اهدای 210 جهیزیه نوعروسان هدیه مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی در سالن همایش سپاه عاشورا گفت:پروژه های محرومیت زدایی کوچک، زودبازده، عام المنفعه، فاقد پیچیدگی های فنی و تخصصی هستند که در راستای برقراری امنیت پایدار و کار آمدی نظام در مناطق دورافتاده، محروم، صعب العبورو مرزی اجرا می شود.

وی در ادامه در خصوص پروژه های محرومیت زدایی در آذربایجان شرقی بیان کرد: در مجموع 8 هزار و 403 باب مسجد و اماکن مذهبی مانند فاطمیه، مهدیه و تکایا در آذربایجان شرقی فعالیت دارند که در مقایسه با تعداد جمعیت استان نیاز به احداث مسجد در این استان نیست.

مشاور فرمانده کل سپاه ادامه داد: تا کنون هزار و 527 پروژه عمرانی و 8 هزار و 74 پروژه غیر عمرانی در استان آذربایجان شرقی با هزینه 137 میلیارد و 594 میلیون تومان قرار داد شده که 115 میلیارد و 717 میلیون تومان پرداخت شده است.

سردار حزنی بیان کرد: بیکاری، اعتیاد و طلاق از اصلی ترین مشکلات امروز کشور هستند که عملکرد کشور در سایرحوزه ها رانیز زیر سوال برده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار