نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: مسئولان در جهت رفع محرومیت و ایجاد رونق در زندگی عموم مردم تلاش کنند

تبریز (پانا) - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: هر کاری که در کشور انجام می شود با هدف رفع محرومیت و ایجاد رونق در زندگی عموم مردم باید باشد.

کد مطلب: ۹۴۵۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی: مسئولان در جهت رفع محرومیت و ایجاد رونق در زندگی عموم مردم تلاش کنند

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم در همایش جهاد عاشورایی و افتتاح همزمان 672 پروژه های محرومیت زدایی سال های 96 تا 98 و اهدای 210 جهیزیه نوعروسان هدیه مقام معظم رهبری در آذربایجان شرقی در سالن همایش سپاه عاشورا گفت: جهاد سازندگی در اوایل انقلاب خدمات ارزشمندی را برای محرومیت زدایی انجام داد و بعد از ادغام با جهاد کشاورزی جای خالی چنین نهادی احساس می شد.

امام جمعه تبریز ادامه داد: بسیج سازندگی به دستور مقام معظم رهبری تشکیل شد و سپاه در کنار ماموریت ذاتی خود که دفاع از کشور و آرمان های انقلاب است عهده دار مسئولیت محرومیت زدایی شد و خدمات ارزشمندی را تاکنون انجام داده است.

وی افزود: د رجریان سیل فروردین ماه نیز 5 گروه جهادی از استان به همراه موسسات خیریه به یاری مردم سیل زده شتافتند و در جمعه گذشته نیز گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در منطقه ترلان درسی تبریز که یکی از مناطق حاشیه نشین و محروم تبریز است حضور یافتند و خدمات بهداشتی ارایه کردند که این ها فقط نمونه ای خدمات بسیج سازندگی هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: امروز سپاه در دل مردم جای دارد چون وقتی هواپیمایی سقوط می کند و یا زلزله ای روی می دهد اولین ارگانی که در محل حادثه حاضر می شود، سپاه است و این خدمات را مردم هرگز فراموش نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم بیان کرد: مسئولان در گام دوم انقلاب با همراهی مردم و در ادامه پیشرفت کشور باید زیربنای کشور را خوب بسازند و هر کاری که در کشور انجام می شود با هدف رفع محرومیت و ایجاد رونق در زندگی عموم مردم باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار