تهران در آستانه برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان

تهران (پانا) - بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران که از هر لحاظ( از نظر کمیت، کیفیت و تولید) بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان محسوب می شود، با حضور صد ها مشارکت کننده و واحد های تولیدی از مناطق مختلف کشورمان، از سوم تا نهم شهریورماه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار می شود.

کد مطلب: ۹۴۵۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
تهران در آستانه برگزاری بزرگترین نمایشگاه فرش دستباف جهان

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ در این نمایشگاه بیش از ۶۸۰ مشارکت کننده حضور دارند و گنجینه‌ای از قالی های دستباف، مهم‌ترین کالای فاخر ایرانی و آثار کم نظیر بافندگان و هنرمندان ایرانی را به نمایش می گذارند.
آقای مجید محمد پناه مدیرعامل شرکت فرش ایران و مجری بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف گفت: در این نمایشگاه انواع فرش های دستباف مناطق مختلف کشور در اندازه ها و رنگ های مختلف، قالی و قالیچه و تابلو فرش های مختلف ارائه و فضایی بسیار متنوع و رنگارنگی را در معرض دید مخاطبان قرار می دهد که چشم هر بیننده ای را خیره خواهد کرد.
وی افزود: قرار است همزمان با برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران؛ چندین هیات بازرگانی و تجاری از کشورهای مختلف جهان با حضور در محل نمایشگاه، ضمن بازدید از تولیدات فرش دستباف کشورمان، با تولیدکنندگان و فروشندگان ایرانی وارد مذاکرات تجاری شوند.
مدیرعامل شرکت فرش ایران با بیان اینکه بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف با تمرکز بر موضوع های تخصصی و صادراتی و همچنین فروش داخلی برپا خواهد شد،گفت:این نمایشگاه در فضایی حدود ۵۰ هزار متر مربع و در ۱۳ سالن نمایشگاهی برپا می شود و در آن بهترین فرش های عتیقه و معاصر کشورمان در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.
محمدپناه اضافه کرد: خارجی صادرات در کنار فروش داخلی، معرفی ظرفیت های این بخش اقتصادی، برنامه ریزی برای حل مشکلات، موانع و نقاط ضعف موجود این صنعت ، ایجاد بستر های مناسب برای سرمایه گذاری های خارجی خارجی و خارجی ، ایجاد زمینه اشتغال و کارآفرینی، آشنایی دست اندرکاران با محصولات، نوآوریها و ظرفیت های موجود، ایجاد فضای رقابتی سالم میان تولیدکنندگان داخلی برای ارتقای کیفیت تولید و ایجاد ارتباط مستقیم و رو در رو میان تولیدکنندگان و مصرف کنندگان ، مهمترین اهداف برگزاری بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف است.
وی افزود: نمایشگاه بیست و هشتم با محوریت مرکز ملی فرش ایران و با حضور و مشارکت اتحادیه های مختلف این صنعت شامل اتحادیه تولید کنندگان، صادرکنندگان و فروشندگان و همچنین مراکز علمی و دانشگاهی و متخصصان و طراحان و دیگر تشکل های صنفی این حوزه، برگزار می شود.
برگزاری چندین کارگاه علمی و آموزشی،رونمائی از برترین فرش های سال کشور، بافت زنده فرش برخی از برنامه های جانبی بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران است
بیست و هشتمین نمایشگاه فرش دستباف ایران از ۳ تا ۹ شهریورماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار