افزایش 20 درصدی اعضای کتابخانه های عمومی استان فارس

شیراز(پانا)_ مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس با بیان اینکه اقبال مردم نسبت به کتاب و کتاب‌خوانی بیشتر شده است از افزایش 20 درصدی تعداد اعضای کتابخانه‌های عمومی استان فارس نسبت به سال گذشته خبر داد و به افزایش 67 درصدی تعداد امانت کتاب نسبت به سال گذشته اشاره کرد و گفت: این موفقیت جز با کمک رسانه ها محقق نمی شد.

کد مطلب: ۹۴۵۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
افزایش 20 درصدی اعضای کتابخانه های عمومی استان فارس

روح الله منوچهری در دومین نشست کتابخوان تخصصی رسانه که امروز با حضور رئیس مرکز اسناد و کتابخانه ملی فارس، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و رییس خانه مطبوعات برگزار شد با بیان اینکه مهم ترین رسالت کتاب افزایش و ارتقای آگاهی مردم است گفت: این رسالت کمک می‌کند که مردم دانش خود را ارتقا دهند و زندگی بهتری داشته باشند.

منوچهری با بیان اینکه افزایش تعداد اعضای کتابخانه های عمومی جز با نقش بی بدیل رسانه‌ها محقق نمی‌شد گفت: جنس کار رسانه و کتاب مشترک است خیلی هنرمندانه می‌شود هنگامی که این دو در کنار هم قرار بگیرد.

او همچنین از بازسازی کتابخانه عمومی شهید دستغیب خبر داد و گفت: این کتابخانه تا بازسازی کامل به سالن جنب شورای اسلامی شهر شیراز منتقل می‌شود.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان فارس افزود: با توجه به اینکه امانت کتاب در کتابخانه ی شهید دستغیب متوقف شده است ما اصرار داریم تا این کتاب‌خوانه در مدت بازسازی فعالیت کند.

در انتهای این نشست آیین افتتاح کتابخانه‌ی تخصصی رسانه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و مدیر کل کتاب‌خانه‌های عمومی استان فارس برگزار شد.

خبرنگار:محمدفروتن

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار