مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بجنورد منصوب شد

"محمد امیری" به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بجنورد منصوب شد.

بجنورد (پانا)- مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد صبح امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در کانون ریحانه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۵۰۲۲
لینک کوتاه کپی شد
"محمد امیری" به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بجنورد منصوب شد.

عباس سعیدی مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در مراسم تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: آموزش و پرورش فصل مشترک دولت و مردم است و سلاح برنده که می تواند دنیا را تغییر دهد، اهمیت و جایگاه آن طوری است که در بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آموزش و پرورش در راستی تمدن سازی نوین اسلامی تاکید شده است.

وی با بیان اینکه اگر حاکمین یک جامعه می خواهند جامعه خود را بسازند باید نگاه به آموزش و پرورش را تقویت کنند افزود: در آموزش و پرورش دنبال تربیت تمام ساحتی و تربیت دانش آموزان متعهد به اخلاق اسلامی هستیم که در سند تحول مورد تاکید است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان خراسان شمالی در ادامه تصریح کرد: شهرستان بجنورد با داشتن بیشترین آمار فرهنگیان و دانش آموزان استان به عنوان نوک پیکان آموزش و پرورش خراسان شمالی است.

وی ضمن تقدیر از تلاش مجموعه اداری آموزش و پرورش شهرستان بجنورد از تلاش مدیران، معاونین و معلمان مدارس این شهرستان نیز قدردانی کرد.

محمود اسدی مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در این مراسم با بیان اینکه مدیریت در آموزش و پرورش مدیریت شیشه ای است گفت: شهرستان بجنورد تاکنون موفقیت های زیادی در عرصه های فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی در سطوح ملی و استانی کسب نموده است که این موفقیت های کسب شده نتیجه تلاش کادر اداری و آموزشی است.

وی مهمترین اقدامات در آموزش و پرورش را ثبت نام، ساماندهی نیروی انسانی و خدمات رفاهی عنوان کرد و افزود: کمبود نیروی انسانی، فضای آموزشی و کمبود اعتبارات مهمترین چالش هایی است که آموزش و پرورش شهرستان بجنورد با آن روبروست.

مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان بجنورد ضمن قدردانی از تلاش کارکنان اداری و آموزشی در شهرستان اظهار داشت: امسال ثبت نام دانش آموزان با کمترین چالش ها همراه بود که نشانگر تلاش همکاران در مدارس است که باید از آنان تشکر نمود.

محمد امیری مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بجنورد نیز در ادامه این مراسم اظهار داشت: آموزش و پرورش خرده نظامی از نظام فرهنگی کشور است که تعلیم و تربیت را برعهده دارد و معلمان پرچمدار تعلیم و تربیت هستند.

وی با بیان اینکه زیرساخت تغییر و اصلاحات جامعه، آموزش و پرورش است افزود: حفظ فرهنگ، انتقال دانش و نوآوری های جدید به نسل نو و تربیت دانش آموزان از اهداف آموزش و پرورش است.

مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بجنورد اظهار امیدواری کرد با استفاده از تجربیات که در سطوح آموزشگاهی، اداری و دانشگاهی دارد بتواند در عرصه اجرایی آموزش و پرورش شهرستان با موفقیت عمل کند.

در مراسم امروز مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ضمن اهداء لوح تقدیر به محمود اسدی از تلاش های وی به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در طی سه سال گذشته قدردانی کرد و با اهداء حکم مسئولیت، محمد امیری را به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان بجنورد معرفی کرد.

گفتنی است محمد امیری از فرهنگیان شهرستان بجنورد، دارای دکتری جمعیت شناسی دانشگاه تهران است و رئیس گروه تحقیق و پژوهش، رئیس گروه تجزیه و تحلیل فضا، دانش آموزان و نیروی انسانی و همچنین تدریس در دانشگاه های استان را در کارنامه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار