ولیعهد انگلیس بازیگر فیلم جیمز باند 25 می‌شود

تهران (پانا) – به شاهزاده چارلز ولیعهد انگلیس پیشنهاد شد در فیلم «باند 25» در کنار دانیل کریگ بازی کند.

کد مطلب: ۹۴۵۰۱۹
لینک کوتاه کپی شد
ولیعهد انگلیس بازیگر فیلم جیمز باند 25 می‌شود

به گزارش ایندیپندنت، بار دیگر یکی از اعضای خانواده سلطنتی انگلیس پیشنهادی برای بازی در یک فیلم مهم دریافت کرد. این‌بار به پرنس چارلز فرصت حضور در فیلم «باند 25» داده شده است. احتمالا این ایده بعد از بازدید اخیر ولیعهد از استودیو پاین‌وود، صحنه ضبط فیلم جدید جیمزباند، مطرح شده است.

اگر پرنس چارلز پیشنهاد را بپذیرد، نخستین عضو خانواده سلطنتی نیست که به عنوان بازیگر افتخاری در کنار جیمز باند ظاهر می‌شود. در سال 2012 ملکه الیزابت در کنار دنیل کریگ (جیمز باند) در ضبط ویدئوکلیپی برای افتتاحیه المپیک لندن حضور پیدا کرد.

یک منبع آگاه روز یک شنبه به مجله «آفتاب» (The Sun) گفت: آنها از سروصدایی که قبلا با حضور ملکه درکنار دنیل کریگ درست شده بود خیلی خوششان آمد و فکر می‌کنند پرنس چارلز حتی از آن هم بهتر عمل خواهد کرد.

وی ادامه داد: او مظهر همه چیز در بریتانیا و گزینه‌ای عالی برای یک نقش افتخاری است. طرفداران جیمز باند در سراسر دنیا قطعا آن را دوست خواهند داشت.

همان منبع افزود: پرنس چارلز مشغول سبک سنگین کردن پیشنهاد است، ولی اگر با این حضور افتخاری موافقت نکند، تهیه‌کنندگان فیلم احتمالا همین نقش را به شاهزاده ویلیام یا هری پیشنهاد خواهند کرد.

دو شاهزاده پیشتر به عنوان بازیگر افتخاری در نقش «طوفان‌سوار» در فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» (Star Wars: The Last Jedi) حضور داشتند اما، به دلیل بیش ازحد بلندقد بودن، در مراحل تدوین از فیلم حذف شدند.

اخیرا لاشانا لینچ به عنوان نخستین مامور زن 007 از طرف «باند 25» معرفی شد. این صحنه «محوری» توصیف شده است.

گفته می‌شود نقش لینچ این است که کاراکتر دنیل کریگ را پیدا کند و او را از بازنشستگی منصرف و برای ماموریت جدیدش به MI6 بازگرداند.

فیلم «باند 25» در آوریل 2020 اکران خواهد شد.

مترجم: عاطفه بزرگ‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار