سالانه ورود ۷۰۰ هزار نفر آذربایجانی برای گردشگری سلامت در اردبیل ثبت می شود

اردبیل (پانا) - رئیس جهاد دانشگاهی اردبیل سالانه از ثبت و ورود ۷۰۰ هزار نفر آذربایجانی برای گردشگری سلامت به اردبیل خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۴۹۶۳
لینک کوتاه کپی شد
سالانه ورود ۷۰۰ هزار نفر آذربایجانی برای گردشگری سلامت در اردبیل ثبت می شود

مهران اوچی اردبیلی با تبریک فرا رسیدن سالروز جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار در جمع خبرنگاران اردبیل اظهارداشت: سالانه ورود ۷۰۰ هزار نفر آذربایجانی برای گردشگری سلامت در اردبیل ثبت می شود.

او از اجرای 23 طرح آموزشی در ادارات اردبیل خبر داد و گفت: برگزاری آزمون استخدامی کشور توسط جهاد دانشگاهی یک امر اساسی و قابل توجه بود که امسال نیز برای دومین بار در 18 مرداد ماه دومین آزمون استخدامی برگزار می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان تصریح کرد: اهمیت به حوزه‌های پژوهشی و فناورانه با هدف توسعه فناوری و تکنولوژی مطابق با متدهای روز برای ما یک مسئله مهم و حائز اهمیت است که هم‌اکنون 16 واحد فناور مستقر شده و 34 ایده فناورانه مشغول به فعالیت هستند و 26 مورد رویداد کارآفرینی نیز توسط جهاد دانشگاهی اردبیل برگزار شده است.

اوچی اردبیلی با اشاره به اقدامات و برنامه‌های کاربردی در استان نیز بیان کرد: در زمینه تولید گیاهان دارویی در سطح استان اقدامات قابل توجهی انجام یافته است و راه‌اندازی آزمایشگاه نیز از جمله این موارد است و اختراعاتی ثبت شده و مقاله‌هایی نیز در ژورنال‌های علمی به ثبت رسیده است.

او گفت: در امر توسعه مرکز ناباروری قفقاز نیز اقدامات مناسبی انجام یافته است و خوشبختانه خروجی‌های مناسبی را در این زمینه به دست آورده‌ایم و در راستای ساماندهی اتباع آذری نیز موفقیت‌های ابل قبولی را کسب کرده‌ایم که در دو فاز در حال عملیاتی شدن است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار