بازدید مدیرکل آموزش و پرورش از مدارس مجری طرح؛

مانور سازماندهی نیروی انسانی در تمامی مدارس استان قزوین اجرا شد

قزوین (پانا) - این برنامه به صورت ابتکاری از سوی ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان قزوین با هدف ارزیابی میزان آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی و آسیب شناسی موارد گزارش شده ، اجرا شد .

کد مطلب: ۹۴۴۸۷۲
لینک کوتاه کپی شد
مانور سازماندهی نیروی انسانی در تمامی مدارس استان قزوین اجرا شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قزوین خیرالله رحمانی در بازدید از مدارس فدک ، صدیقه کبری و شاهد بهشتیان ناحیه دو قزوین گفت : این برنامه به صورت ابتکاری از سوی ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان قزوین با هدف ارزیابی میزان آمادگی مدارس برای شروع سال تحصیلی و آسیب شناسی موارد گزارش شده ، پیگیری می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش ادامه داد : امیدوارم با تمهید مقدمات و رفع نواقص موجود شاهد آغاز سال تحصیلی همراه با شادابی و نشاط دانش آموزان و همچنین بدون هیچ مشکلی در حوزه سازماندهی نیروی انسانی و فضای آموزشی در تمامی مدارس استان قزوین باشیم.

رحمانی افزود : مدرسه کانون تحولات یک جامعه می باشد که امروز لازم است به عنوان مهمترین دغدغه مورد پیگیری همه مسئولان و دلسوزان کشور باشد.

وی تاکید نمود : ما برای تحول در آموزش و پرورش باید هم نگرش‌ها و هم در روش ها تغییر و تحول ایجاد کنیم.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد : سازماندهی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی به منظور آغاز سال تحصیلی جدید اولویت‌ اساسی ستاد پروژه مهر آموزش و پرورش استان قزوین می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار