بمب بزرگ تراکتورسازی در نقل و انتقالات معرفی شد

تهران (پانا) – تراکتورسازی قصد دارد یک مهاجم ایتالیایی را برای تقویت خط حمله‌ای به تبریز بیاورد.

کد مطلب: ۹۴۴۸۶۹
لینک کوتاه کپی شد
بمب بزرگ تراکتورسازی در نقل و انتقالات معرفی شد

تیم متمول تراکتورسازی پس از اینکه آنتونی استوکی و لی اروین دو مهاجم خوب فصل گذشته‌اش را از دست داد، همچنان در تلاش است تا جای خالی این دو نفر را پر کند.

سایت ایتالیایی و معتبر توتو مرکاتو با انتشار خبری کوتاه نوشت که باشگاه تراکتورسازی تبریز قصد دارد طی روزهای آینده با استفانو پتیناری مهاجم 27 ساله ایتالیایی قرارداد امضا کند.

پتیناری که فوتبالش را از آ.اس.رم آغاز کرد، طی 4 سالی که عضو این تیم بود تنها 2 بار توانست با پیراهن رم به زمین برود و در مجموع 19 دقیقه برای این تیم بازی کرد. به غیر از رم، او در ایتالیا برای تیم‌های سیه‌نا، کروتونه، لاتینا، پیسکارا، ویچنزا، کومو، ترنارا و لچه بازی کرده و فصل گذشته هم در سری بی در نیم فصل اول برای لچه و در نیم فصل دوم برای کروتونه به میدان رفت و دو بار با پیراهن کروتونه گلزنی کرد.

این مهاجم 27 ساله که برای تیم‌های پایه ایتالیا هم به میدان رفته است، در طی 275 بازی رسمی که در فوتبال ایتالیا و یک بازی رسمی که در لیگ اروپا انجام داده است توانسته 51 بار گلزنی کند.

ارزش این بازیکن بنابر اعلام سایت ترانسفر مارکت، 800 هزار یورو ( تقریبا 10 میلیارد و 720 میلیون تومان) اعلام شده و با توجه به اینکه 2 سال دیگر با لچه قرارداد دارد، برای حضور در ایران نیازمند دریافت رضایت نامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار