بازدیدآیت الله عابدینی ازخبرگزاری فارس؛

رسانه‌‌ها در طراز نظام باید از مردم و مشکلات جامعه آگاهی و اطلاع داشته باشند

قزوین (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین به مناسبت روز خبرنگار از خبرگزاری فارس مرکز قزوین بازدید و با مسئول و خبرنگاران این خبرگزاری گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۴۴۸۶۸
لینک کوتاه کپی شد
رسانه‌‌ها در طراز نظام باید از مردم و مشکلات جامعه آگاهی و اطلاع داشته باشند

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در نشست صمیمی با مسئول و خبرنگاران خبرگزاری فارس استان قزوین با تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه‌‌ی در طراز نظام باید از مردم و مشکلات جامعه آگاهی و اطلاع داشته باشد و در راستای اهداف و چشم‌اندازهای انقلاب اسلامی حرکت کند.

وی ادامه داد: اگر رسانه‌ای توجهی به مقاومت اسلامی و مشکلات کشورهای یمن و فلسطین نداشته باشد، رسانه‌ی مردم و انقلاب محسوب نمی‌شود زیرا این مردم با رهبری همراه هستند که رهبر مقاومت اسلامی و مستضعفان جهان است.

امام جمعه قزوین همراهی و انعکاس اخبار پیاده روی اربعین را شاخصه دیگر رسانه انقلابی برشمرد و بیان کرد: رسانه‌ای که در اربعین، محرم، عاشورا و لیله‌القدر فعالیتی نداشته باشد و عظمت‌های این روزها را به نمایش در نیاورد، رسانه در طراز انقلاب و نظام نیست.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تأکید کرد: زمانی یک رسانه می‌تواند مؤثر باشد که با اهداف دین، آرمان‌ها و اعتقادات مردم و رهنمودهای رهبری همراه باشد و چنین رسانه‌ای را می‌توان در طراز دین، نظام و انقلاب دانست و بحمدالله خبرگزاری فارس این گونه است.

وی با تأکید بر اینکه کارها باید با نیت خالص و خدایی انجام شود، عنوان کرد: خدا به ما وعده داده است که اگر کارمان را با نیت خالص انجام دهیم مکر دشمنان را به خودشان باز می‌گرداند و از مؤمنان دفاع می‌کند؛ بنابراین اگر بر اساس ایمان عمل کنیم نباید نگران باشیم که عده‌ای برای ما مشکل ایجاد می‌کنند.

آیت‌الله عابدینی با تأکید بر اینکه در مسیر حق هراسی به دل راه ندهید، اظهار کرد: امام خمینی (ره) وقتی حرکت خود را آغاز کردند نیروی متخصص و رسانه‌ای نداشتند اما ایشان کارشان را برای رضای خدا آغاز کردند و به همین دلیل فعالیت‌هایشان به ثمر نشست.

امام جمعه قزوین ادامه داد: اگر رسانه‌ها می‌خواهند کارشان با برکت پیش برود، باید همانند امام خمینی (ره) به خدا تکیه کرده و کارهایمان را با قرآن هماهنگ کنیم و اگر این کار را انجام دهیم بسیاری از اندوه‌ها، نگرانی‌ها و استرس‌ها از میان می‌رود و مورد حمایت خدای متعال قرار می‌گیریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار