دام سبک و سنگین در سه نقطه از شهر ارومیه به فروش می‌رسد

ارومیه(پانا)-رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورد‌های کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: دام سبک و سنگین در سه نقطه از شهر ارومیه به فروش می‌رسد.

کد مطلب: ۹۴۴۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
دام سبک و سنگین در سه نقطه از شهر ارومیه به فروش می‌رسد

غلام رضا حافظی با بیان این که سالیانه دام سبک و سنگین به مناسبت عید قربان بصورت پراکنده در سطح شهربه خریداران عرضه می‌شد، بیان کرد: عرضه دام بصورت پراکنده باعث ایجاد شلوغی در شهر و همچنین ایجاد مشکلات بهداشتی می‌شد که امسال جهت ساماندهی عرضه دام زنده، سه نکته از سطح شهر ارومیه به ین امر اختصاص یافته است.

او با اشاره به محل‌های عرضه دام به مناسبت فرا رسیدن عید قربان در سطح شهر ارومیه، عنوان کرد: ورودی باغ رضوان، خیابان شهید باهنر پشت ایستگاه آتش نشانی شماره چهار و اول جاده چی چست سه نکته پیش بینی شده به صورت پایلوت جهت اجرا طرح ساماندهی عرضه دام زنده به مناسبت عید قربان است.

حافظی افزود: محل‌های تعیین شده جهت عرضه دام سبک و سنگین به مناسبت عید سعید قربان به به وسعت هر مرکز ۳۰۰ متر و بصورت مسقف خواهد بود.

او عنوان کرد: با اجرای طرح ساماندهی محل فروش دام زنده، فعالیت دام فروشان با نظارت مناسب‌تر و حضور دامپزشکان صورت می‌گیرد و هم چنین به منظور جلوگیری از آلایندگی‌های محیطی اقدامات لازم جهت نظافت محیط انجام خواهد گرفت.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورد‌های کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: محل‌های تعیین شده جهت عرضه دام سبک و سنگین با حضور فعال پیمانکار میدان دواب خواهد بود.

او ازعموم مردم در خواست کرد جهت خریداری دام به مناسبت عید سعید قربان به محل‌های پیش بینی شده مراجعه کنند چرا که در این مکان‌ها دام با حضور دامپزشک و نظارت بیشتر عرضه می‌شود و هم چنین اطلاع رسانی لازم نیز صورت خواهد گرفت که مردم جهت ذبح دام به کشتارگاه مراجعه نمایند.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورد‌های کشاورزی شهرداری ارومیه گفت: محل‌های تعیین شده جهت عرضه دام سبک و سنگین به مناسبت عید سعید قربان از سه روز مانده به عید فعالیت خواهد کرد.

او تاکید کرد: بعد از اجرای طرح ساماندهی فروش دام، هر شخصی که در نقاط مختلف شهر اقدام به فروش دام زنده کند و سد معبر را باعث شوند با آن‌ها برخورد لازم خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار