مرحله کتابخانه‌ای جشنواره بین المللی قصه گویی آغاز شد

ارومیه(پانا)-مرحله کتابخانه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» در مراکز کانون آذربایجان غربی آغاز شد.

کد مطلب: ۹۴۴۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
مرحله کتابخانه‌ای جشنواره بین المللی قصه گویی آغاز شد

جواد زاهدی مدیرکل کانون استان آذربایجان‌غربی، ۱۵ مرداد ۹۸ را زمان شروع این مرحله از جشنواره قصه گویی عنوان کرد.

وی گفت: این مرحله از جشنواره مطابق با جدول زمان‌بندی که از سوی دبیرخانه استانی جشنواره تنظیم شده است تا پایان روز ۳۱ مرداد ادامه خواهد داشت و نفرات برگزیده این بخش به مرحله استانی جشنواره که روزهای ۲۱ و ۲۰ مهرماه سال جاری در منطقه آزاد ماکو برگزار خواهد شد راه خواهند یافت.

زاهدی گفت: مرحله منطقه‌ای جشنواره با حضور قصه گویان ۵ استان آذربایجان‌غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و قزوین در روزهای ۲۷ و ۲۶ آبان ماه سال جاری در ارومیه برگزار خواهد شد.

وی بخش ۹۰ ثانیه‌ای بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی را از پرمخاطب‌ترین بخش‌های این دوره معرفی کرد و ۱۰ مهر را آخرین فرصت ارسال آثار در این بخش عنوان کرد.

زاهدی گفت: در بخش علمی این جشنواره شش محور موضوعی و ۱۶ موضوع برای مقاله‌نویسی تعیین شده است. «قصه‌ و پرورش تفکر»، «روش‌ها و رویکردهای قصه‌گویی»، «قصه‌گویی و رویکردهای نقد ادبی»، «قصه، مخاطب‌شناسی و ادبیات عامیانه»، «قصه‌گویی و سلامت جسمی و روحی» و «قصه‌گویی و ارتباط فرامرزی» شش محور موضوعی اعلام شده است.

مرحله پایانی بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی در آذرماه ۹۸ و همزمان با شب یلدا در تهران برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار