انتقاد سخنگوی دولت از اولویت گذاری خاص صدا و سیما

تهران (پانا) - سخنگوی دولت در یادداشت اینستاگرامی ضمن انتقاد از اولویت گذاری خاص صدا و سیما نوشت: عمیقاً بر این باورم که ملت ما پاسخ زورگویی‌ها و تحریم‌های ظالمانه و جنگ روانی آمریکا را در روز انتخابات مجلس خواهد داد و دولت وظیفه خود می‌داند که در کمال بی‌طرفی ذاتی و قانونی خود تسهیل‌گر برگزاری باشکوه‌ترین انتخابات سال‌های اخیر باشد.

کد مطلب: ۹۴۴۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
انتقاد سخنگوی دولت از اولویت گذاری خاص صدا و سیما

«علی ربیعی» در این یادداشت تاکید کرده است: متأسفانه رسانه ملی به‌ دلیل استغراق در برخی اولویت ‌گذاری‌های خاص، در این عرصه یعنی در عرصه معرفی تاریخ حقیقی انقلاب به نسل‌های جدید بسیار ضعیف عمل کرده است. در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شاهد آن بودیم رسانه‌های بیگانه با سرقت آرشیوهای ملی و پخش گزینشی سعی در تحریف تاریخ و «گذشته‌سازی» به سود دیکتاتوری شاه داشتند.

درحالی‌که نسخه کامل‌تر و غنی‌تر همان صحنه‌های گزینش شده در آرشیو رسانه ملی موجود است و رسانه ملی می‌تواند به ‌جای آن نوع اولویت‌گذاری‌های خاص و ناکارآمد، سرمایه‌های معنوی و مادی خود را صرف مبارزه با گسست نسلی و مبارزه با دستکاری حافظه تاریخی نسل‌های جدید کند.

سخنگوی دولت تصریح کرده است که تلاش دولت بر این است که همه سلایق و همه مولفه‌های ملی کشورمان در انتخابات حضور داشته باشند و نامزدهای خود را معرفی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار