سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در جلسه ستاد ساماندهی پوشاک خبر داد :

۴۴ تولیدی معتبر پوشاک مدارس ناحیه یک را می دوزند

اهواز (پانا ) - نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت : ۴۴ تولیدی تایید شده وظیفه تهیه پوشاک مدارس ناحیه یک اهواز بر عهده دارند .

کد مطلب: ۹۴۴۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
۴۴ تولیدی معتبر پوشاک مدارس ناحیه یک را می دوزند

صادق نیسی گمراوی سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در دومین جلسه کار گروه پوشاک ناحیه یک اهواز با اشاره به اینکه پوشاک مدارس موجب نمایش جلوه ای متحد در بین دانش آموزان خواهد شد ، گفت: از بین ۶۷ تولیدی که اعلام آمادگی کرده بودند ، پس از بررسی مدارک ۴۴ تولیدی مورد تایید قرار گرفتند .

او با عنوان اینکه مدیران مدارسی که تولیدی پوشاک آنها پارچه تهیه و کار برش و اندازه گیری و در نهایت البسه تولید کردند و از روند کار تولیدی راضی هستند ، بنابر پیشرفت کار می توانند از محل واریزی نصف مبلغ را جهت همکاری با مدیران محترم تولیدی های پوشاک واریز نماید ، افزود : واریزی بیش از ۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال معادل یک میلیون و پانصد هزارتومان نیاز به کسب مجوز دارد .

نیسی گمراوی ادامه داد : مدیران محترم مدارس بعد از تشکیل جلسه شورای مالی برگزار نموده و چک واریزی به حساب تولیدی پوشاک را می بایست به تایید سازمان دانش اموزی برسانند و بعد مجوز صدور چک از اداره را بگیرد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز تاکید کرد : طبق شیوه نامه وزارتی مدیران محترمی که از عملکرد تولیدی پوشاک مورد قراردادشان رضایت ندارند مکتوب با ذکر موارد به سازمان دانش اموزی ناحیه یک گزارش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار